• hallo liever quizletters :D
    ik heb een heel dom vraagje :$
    ik heb namelijk niet zo veel verstand van brommers/scooters ect. dus daar gaat mijn vraag ook over
    ik heb gisteren dus een scooter gekregen met geel kenteken. en mag dus 45km/h op de weg. Maar mijn scooter kan de 65 halen, en bij ons op school staat de politie vaak met de rollerbank. maar krijg ik dan een boette of niet?

    Het kan dus zijn dat ik het nu helemaal verkeerd heb, maar ik heb er echt weinig verstand van, maar dat kan ook zijn dat ik blond ben!:$ (niets tegen blonde mense hoor ^^:Y)

    liefs,

    Nou, ik heb zelf géen idee.
    Maar sommige auto's kunnen toch ook 200, of dat staat er, en dat betekent toch ook niet dat ze om de haverklap een boete krijgen voor te snel rijden?
    Mss ff vragen aan de verkoper ofzo?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    Nou, ik heb zelf géen idee.
    Maar sommige auto's kunnen toch ook 200, of dat staat er, en dat betekent toch ook niet dat ze om de haverklap een boete krijgen voor te snel rijden?
    Mss ff vragen aan de verkoper ofzo?


    maar ik dacht dat er bij brommers/scooters een bepaalde snelheid aanzat. dat ze bijvoorbeeld niet harder mogen dan een bepaalde snelheid..

    Captivity schreef:
    (...)

    maar ik dacht dat er bij brommers/scooters een bepaalde snelheid aanzat. dat ze bijvoorbeeld niet harder mogen dan een bepaalde snelheid..

    Ja, alleen als ze opgevoerd zijn denk ik..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    (...)
    Ja, alleen als ze opgevoerd zijn denk ik..

    maar tot welke snelheid is dan toegestaan?

    [ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 19:40 ]

    Jap, dan krijg je een boete ;)
    de rollerbank meet de snelheid die je scooter kan, en dus geeft die 65km aan.. und dat is dus te hard;)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RescueMe schreef:
    Jap, dan krijg je een boete ;)
    de rollerbank meet de snelheid die je scooter kan, en dus geeft die 65km aan.. und dat is dus te hard;)

    maar ik heb hem zo gekocht! gewoon uit een winkel. xd

    Captivity schreef:
    (...)
    maar ik heb hem zo gekocht! gewoon uit een winkel. xd


    had ik ook;) toen ik hem had ingereden ging hij 60..
    maarja je mag maar 45 rijden, dus ik vind het vaag dat hij zo'n snelheid kan halen als je hem nieuw koopt...

    maar miss houden ze daar ook wel rekening mee hoor, daar heb ik geen idee van.. ik vind het sowieso raar, hij kan miss wel zo hard, maar wie zegt dat je zo hard rijdt?.. maarja het gaat wel vaker zo lullig met boete's etc.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RescueMe schreef:
    (...)

    had ik ook;) toen ik hem had ingereden ging hij 60..
    maarja je mag maar 45 rijden, dus ik vind het vaag dat hij zo'n snelheid kan halen als je hem nieuw koopt...

    maar miss houden ze daar ook wel rekening mee hoor, daar heb ik geen idee van.. ik vind het sowieso raar, hij kan miss wel zo hard, maar wie zegt dat je zo hard rijdt?.. maarja het gaat wel vaker zo lullig met boete's etc.

    en wat moet je er dan aan doen? want bij ons staat de politie 1 á 2x per maand aan school met de rollerbank en ik heb geen zin om elke keer al die boetes te betalen ^^

    Als je hem zo uit de winkel hebt gekocht zou ik wel twijfelen of het een goede was. want ik heb er ook een. Ik weet ze gaan automatisch wat harder dan 45 km maar dat is standaard maar 65 is overdreven en zoals al eerder is vermeld ja je krijgt een boete.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Captivity schreef:
    (...)
    en wat moet je er dan aan doen? want bij ons staat de politie 1 á 2x per maand aan school met de rollerbank en ik heb geen zin om elke keer al die boetes te betalen ^^


    Wow, zo vaak?:O
    eehm houden ze iedereen aan?
    en ja, ik weet niet wat je er anders aan kan doen, volgens mij is er niet veel aan te doen, want dit is gewoon wat je scooter standaard haalt. Maar controleren ze je scooter ook nog zeg maar? Of weet je dat neit, want als ze controleren zien ze wel dat er niks mee aan de hand is. Bij die van mij is de vario ring eruit, waardoor ik sneller ga, dus dat zien ze dan wel denk ik..

    En verder heb ik geen idee, misschien houden ze er dus gewoon rekinging mee, want ze weten ook wel dat een standaard scooter gewoon harder dan 45 km gaat...


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RescueMe schreef:
    (...)

    Wow, zo vaak?:O
    eehm houden ze iedereen aan?
    en ja, ik weet niet wat je er anders aan kan doen, volgens mij is er niet veel aan te doen, want dit is gewoon wat je scooter standaard haalt. Maar controleren ze je scooter ook nog zeg maar? Of weet je dat neit, want als ze controleren zien ze wel dat er niks mee aan de hand is. Bij die van mij is de vario ring eruit, waardoor ik sneller ga, dus dat zien ze dan wel denk ik..

    En verder heb ik geen idee, misschien houden ze er dus gewoon rekinging mee, want ze weten ook wel dat een standaard scooter gewoon harder dan 45 km gaat...


    Ja bij ons controleren ze echt vaak. en plukken dus ook iedereen van de weg af.
    maarja ik zeg da gewoon dat ik hem zo heb gekocht ^^

    x

    RescueMe schreef:
    Jap, dan krijg je een boete ;)
    de rollerbank meet de snelheid die je scooter kan, en dus geeft die 65km aan.. und dat is dus te hard;)

    not true

    mijn scooter gaat ook 65 en ik stond ook op de rollebank en tegen mij zei de politie dat hij goed was qua snelheid enzo ;)


    I solemny swear i am up to no good

    Daesung schreef:
    (...)
    not true

    mijn scooter gaat ook 65 en ik stond ook op de rollebank en tegen mij zei de politie dat hij goed was qua snelheid enzo ;)

    aahh nu weet ik ut helemaal niet meer wahha :)

    Daesung schreef:
    (...)
    not true

    mijn scooter gaat ook 65 en ik stond ook op de rollebank en tegen mij zei de politie dat hij goed was qua snelheid enzo ;)


    Lol, dat is vaag. Iemand die ik ken gaat langzamer dan dat ik ga, en die had wel een boete:s..

    Dan hoop ik voor je dat je een politie agent hebt die aardig is xD...


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RescueMe schreef:
    (...)

    Lol, dat is vaag. Iemand die ik ken gaat langzamer dan dat ik ga, en die had wel een boete:s..

    Dan hoop ik voor je dat je een politie agent hebt die aardig is xD...

    Ik dnek dat je bedoelt dat het gewoon met controle is, dat ze aan de weg staan haah
    Want toen heb ik ook wel boete gehad, maar je scooter mag in totaal niet harder van 65 gaan snapje :)?


    I solemny swear i am up to no good