• Ja dat zijn dingen niet ik niet begrijp, als je uit gaat, of naar een feest gaat krijg je altijd zo'n bandje op je pols om te laten zien dat je 16 jaar of ouder bent. Maar soms zie ik daar mensen dan na het weekend nog mee lopen en dan ook een hele week lang. Dan denk ik, pak een schaar knip hem door en gooi dat ding in de prullenbak, ik moet dat ding zo snel mogelijk weer af, dat irriteerd me echt vreselijk

    Leg mij dit fenomeen eens uit.(nerd)
    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik laat ze ook altijd nog om. Met die van Tokio Hotel 14/06/08 heb ik weken/misschien wel maanden nog gelopen haha :'D Ik was gewoon trots :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik heb nog steeds m'n Rock Werchter ding van 2008 om, lol. Maar ik vind het gewoon leuk staan, en anders zijn m'n polsen zo leeg (ik vergeet altijd armbanden om te doen)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Imperfect schreef:
    Mijn broer had al eens 10 bandjes om ofzo. :3 maar dat is toch leuk, dan weet iedereen dat je daar naar toe geweest bent ? :'D


    Dat vind ik ook.


    -

    equivalent schreef:
    Ik hou dat om omdat dat een 'waarde' heeft voor mij. Klinkt misschien raar, mja. Ik doe het meestal pas na een paar weken af ^^


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Misschien willen die gewoon laten zien dat ze daar naartoe geweest zijn.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Dat is om te tonen: Kijk ik ben DAAR geweest. Hahha. Papieren dingen vliegen meteen uit van mij. Mijn festivalbandjes heb ik langer om gehad. Tot ik op stage moest dan toch ):

    Het is een herinnering aan de leuke avond én een leuk accesoire.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik weet niet waarom de andere mensen dat niet doen, maar ik doe het niet omdat ik denk; 'ach, doe ik straks wel, heb ik nu niet zo'n zin in' en dan even later is het er weer niet vanaf. (ook al vind ik dat ding ook superirritant zitten, maar op dat moment boeit het me niet echt XD) Moet er óóít is een keer vanaf.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nou, ik hou mijn festivalbandjes ook aan. Nu zijn die uit voor stage, en nu voel ik me kaal aan mijn rechterarm.
    Ik hou die aan voor de herinneringen. Daar zit iets achter voor me.

    Herinneringen :].
    Doe ik ook [:.
    Oeh! En gratis armbanden! <3


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Het is gewoon cool om te laten zien dat je naar een bepaald ding geweest bent waar andere mensen weer niet geweest zijn.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Blessed schreef:
    Het is hip om te tonen dat je naar alle coole fuiven hebt gegaan.
    Volgens hun dan.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Genius schreef:
    Gratis armbanden! Geniaal toch _O_


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik doe dat ook altijd. Das leuk ;D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ga die van Werchter eraan laten hoor ;3


    All was well.