• Ja dat zijn dingen niet ik niet begrijp, als je uit gaat, of naar een feest gaat krijg je altijd zo'n bandje op je pols om te laten zien dat je 16 jaar of ouder bent. Maar soms zie ik daar mensen dan na het weekend nog mee lopen en dan ook een hele week lang. Dan denk ik, pak een schaar knip hem door en gooi dat ding in de prullenbak, ik moet dat ding zo snel mogelijk weer af, dat irriteerd me echt vreselijk

    Leg mij dit fenomeen eens uit.(nerd)
    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ja, het is hip als je gezien wordt met zo'n bandje denk ik :')

    Misschien vinden die dat er "cool" uitzien ofzo, idunno

    Ik had ook eens een bandje van een bokswedstrijd een paar dagen erna nog om. Het is gewoon leuk om te laten zien dat je daar bent geweest.


    I live for the applause, you will die for it.

    Nou, dat kan ik niet, want dat vraag ik me ook altijd af. Iemand uit mijn klas/jaar loopt er nu al bijna 3 weken mee rond.(krul)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Het is hip om te tonen dat je naar alle coole fuiven hebt gegaan.
    Volgens hun dan.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Boh dat ding is er bij mij direct al na een feestje af want het zit zo irritant en het plakt of het zit te los.. O_O

    Ik heb nog steeds een bandje 'All exclusive' om van 2 weken geleden (cat) Maar dat komt omdat ik de tekst cool vind en je niet kunt zien waar het vandaan komt x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Haha, ik laat die bandjes ook altijd vetlang omzitten. :3
    Het is leuk om te laten zien dat je 'ergens' bent geweest, want dat van Tokio Hotel 25 februari heb ik echt láng omgehad. :'D Je hecht er waarde aan zeker?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik vind het zelf wel leuk als je bandjes van festivals of zo aan je arm hebt, maar van een domme fuif vind ik daar maar niets aan.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Gratis armbanden! Geniaal toch _O_


    -

    Ik heb nu ook al een tijdje een polsbandje van Borstkanker en pink Ribbon -samen in één bandje- aan met de tekst: 'Give a sister hope' omdat het voor het goede doel is. Maar zo'n polsbandje van een fuif vind ik echt nutteloos: knip het er dan toch af!


    .

    Ik hou het toch wel 3-5 dagen aan. Ik weet zelf niet waarom. Gewoon uit gewoonte.


    -

    Mijn broer had al eens 10 bandjes om ofzo. :3 maar dat is toch leuk, dan weet iedereen dat je daar naar toe geweest bent ? :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Genius schreef:
    Gratis armbanden! Geniaal toch _O_


    als ik val, sta ik op. als ik sta, val ik op.

    Ik hou dat om omdat dat een 'waarde' heeft voor mij. Klinkt misschien raar, mja. Ik doe het meestal pas na een paar weken af ^^


    -