• Eén of andere lul vond het grappig om het hoesje van mijn iPod eraf te nemen en het doodleuk gaan te verstoppen. Mijn ouders en mijn katten hebben het sowieso niet gedaan en ik zie niet in waarom ik doelloos het hoesje van mijn iPod eraf zou nemen en het dan zou vergeten. Dus of het was mijn broer, óf het was mijn zus. En ik denk dat het mijn zus was, want ze was zo blij dat ze mijn wachtwoord had gelezen en nu heb ik het veranderd en toen ik daarstraks in haar kamer kwam begon ze dom te giechelen. (cat) Maar iedereen onkent natuurlijk in alle talen dat ze mijn hoesje eraf hebben genomen en ik wil weten wie het was! Ik ben echt op zo'n momenten in staat om iemand te slaan, serieus! En ik vind het níét grappig!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 16:47 ]


    All was well.

    Kinderachtig. Gewoon zeggen dat je het nú terug wil? En anders maar slaan, ghehe. Wie niet wil luisteren moet maar voelen. :3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Inderdaad, kinderachtig.
    Negeer haar gewoon, ze wil je boos krijgen, dus doe alsof dat hoesje je niets kan schelen, dan blijft ze op haar honger zitten (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik zit door het huis te tieren dat ik niet ga leren voor mijn examens voor ik het terug heb :Y)


    All was well.

    Ga naar je ouders toe?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Mijn ouders geloven me niet, ze denken dat het er 'afgevallen' is.


    All was well.

    Hoe kan het er nou afvallen? :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Inderdaad, dat zeg ik ook


    All was well.