• Hallo lieve hertjes,

    Ik ben op zoek naar een goed thriller verhaal, waar je haren van overeind gaan staan en je een week niet van durft te slapen!
    (Ik betwijfel of dat te bereiken is, maar try me!)
    Het liefst gewoon met onbekende mensen, dat blijft het leukste.:9~
    Iets met geesten en/of demonen lijkt me erg leuk, maar iets anders mag ook, als het maar eng/mindfucking genoeg is!

    Dus, wie weet er nog een goed verhaal voor mij?(A)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    ik heb er zelf een, nogal met veel moord en dat soort dingen vechten, maar wat in het echt leven ook wel eens gebeurt soms eng soms romantisch klik op klik xD
    het is niet zo fantastisch maar je kunt het proberen xD (het is helaas zonder demonen enzo gewoon een echte wereld verhaal)

    [ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 12:50 ]

    Ok, ik zal eens gaan kijken.

    Nog meer mensen met echt enge (bovennatuurlijke) verhalen? :9~


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Angel of Death
    Ik vind hem persoonlijk niet zo eng, maar het valt wel onder softe thriller denk ik. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    het begin is wel n beetje alledaag na hoofdstuk 3 dagt ik word het pas wat enger!
    maareh je hebt me op n idee gebracht een bovennatuurlijk verhaal schrijven (tot nu toe zijn al mijn verhalen van die dingen die in het egte leven ook gebeuren)
    bedankt voor het ideetje!

    HateOrLoveMe schreef:
    het begin is wel n beetje alledaag na hoofdstuk 3 dagt ik word het pas wat enger!
    maareh je hebt me op n idee gebracht een bovennatuurlijk verhaal schrijven (tot nu toe zijn al mijn verhalen van die dingen die in het egte leven ook gebeuren)
    bedankt voor het ideetje!



    Haha, no problem! Ik ben zelf een fan van (het schrijven van) bovennatuurlijke verhalen, maar je eigen verhalen lees je niet zo heel snel om er bang van te worden haha!
    Daarom dat ik nu op zoek ben naar iets wat me echt de rillingen op het lijf zal bezorgen!


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Semetal misschien?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Paraguay schreef:
    Semetal misschien?


    Daar volg ik de meeste verhalen al van. Al valt het meeste daarvan onder horror voor zover ik gezien heb. Semetal heeft inderdaad wel een aantal goede verhalen!

    Maar ik zoek iets nieuws, en ik vraag me af wat zo'n beetje het engste verhaal op Q is. Anders moet ik zelf maar m'n nieuwe verhalen een tandje enger maken. :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Hahaha. Tja, dan wordt het lastig. Ik zou beste hhorror/thriller willen schrijven, maar ik kán dat gewoon niet. :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Haha, ik heb die van mij pas geactiveerd: My apocolypse. Het gaat over een klas die zo stom is om geesten te gaan oproepen. En ja, de het eerste hoofdstuk is nog saai, maar rond het derde-vijfde (ik weet het nog niet, hangt er vanaf hoe ik verder schrijf) zal 't beginnen ^^ .


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Paraguay schreef:
    Hahaha. Tja, dan wordt het lastig. Ik zou beste hhorror/thriller willen schrijven, maar ik kán dat gewoon niet. :/


    Boh, ik had gehoopt dat er wel meer op Q zou zijn aan thrillers e.d. ):
    Dan ga ik er zelf maar aan verder en met de verhalen tot nu toe.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Harley schreef:
    Haha, ik heb die van mij pas geactiveerd: My apocolypse. Het gaat over een klas die zo stom is om geesten te gaan oproepen. En ja, de het eerste hoofdstuk is nog saai, maar rond het derde-vijfde (ik weet het nog niet, hangt er vanaf hoe ik verder schrijf) zal 't beginnen ^^ .


    Kijk, dat klinkt als een zachte melodie in m'n oren. :9~
    Ik ga meteen kijken!


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik heb een verhaal Hymn to the Sea maar dat is wel een bekend persoon namelijk van The Vampire Diaries. En een verhaal over de TV serie Supernatural; Love over Healing. ;]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik zie dat ik al genoemd bent, lol. Uh, ik heb wel pás nog een nieuw verhaal gestart: Demon within'.
    En Loveless is ook iemand die horror verhalen schrijft, ze zijn awesome.


    I live for the applause, you will die for it.

    Damonisme schreef:
    Ik heb een verhaal Hymn to the Sea maar dat is wel een bekend persoon namelijk van The Vampire Diaries. En een verhaal over de TV serie Supernatural; Love over Healing. ;]


    Ik ga toch maar eens kijken, super natural is nog wel een vette serie.
    Maar ik wil geen Justien Kots Bieber of andere celebs. :P

    En thanks Semetal, ik zal eens kijken bij d'r verhalen en jouw nieuwe. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Acapella schreef:
    (...)

    Ik ga toch maar eens kijken, super natural is nog wel een vette serie.
    Maar ik wil geen Justien Kots Bieber of andere celebs. :P

    En thanks Semetal, ik zal eens kijken bij d'r verhalen en jouw nieuwe. (:


    Ik schrijf geen Justin Bieber verhalen ;p


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus