• De laatste tijd krijg ik steeds als ik Q open een melding dat er een fout in de pagina zit, en dan staat er van: In Internet Explorer is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak en dan kan je klikken op: verzenden en niet verzenden. Maar hoe dan ook, dan sluit Q automatisch af. En dat is dus heel vervelend. Nu vroeg ik me af:
    Hebben hier meer mensen last van of ligt het aan mijn computer?

    [ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 10:19 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik heb het al 10x gehad in een halfuur oO

    Afgelopen dagen had ik dat ook constant.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Heb ik ook ._. Maar bij mij start het dan automatisch opnieuw op. Maar toch, annoying. En firefox en de rest is gewoon shit.


    I live for the applause, you will die for it.

    Oh, ligt het tenminste niet alleen aan mijn pc. Echt vet irritant ._.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Maar het is ook echt alleen bij Quizlet, in iedergeval wel bij mij.

    Paraguay schreef:
    Dat heb ik ook wel eens. Niets raars aan. Dan is er iets mis met de verbinding, moet het even afsluiten en dan kan je er weer op. Misschien irritant, maarja.

    Geen last van. Ik gebruik Mozilla Firefox of Google Chrome.


    You are beautiful, you are love.

    Dorpsgek schreef:
    Dat heb ik dus ook de héle tijd o_o


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik heb dat ook, en ik heb Windows Vista.


    we've only said goodbye with words

    Ik krijg de hele tijd meldingen dat ie het tabblad opnieuw moest herstellen ofzo.

    En ik maar denken dat het aan mijn internet lag :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oke, dan blijkt dus nu dat ik niet de enige ben. Ik stuur wel even een pb naar Rutger.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 16:53 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik heb het idd ook de laatste paar dagen af en toe. Ik dacht dat het aan mijn PC lag omdat ik over ben gestapt op windows 7.

    Maar blijkbaar ligt het toch aan Quizlet in combinatie met Internet Explorer.

    Volgens mij heb ik de afgelopen tijd geen dingen aan de site veranderd die voor dit probleem kunnen zorgen. Misschien dat er een update van IE is geweest wat voor problemen zorgt.

    Ik zal het eens onderzoeken...


    Dit is mijn signature...

    PleaseBiteMe schreef:
    Dat heb ik ook, echt de hele tijd de laatste tijd. Super irritant!
    Dus het ligt zeker niet aan jou computer.
    Hij laad dan opzich wel weer daarna, maar gelijk 5 sec later gebeurd weer het zelfde.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ja ik.


    The way we live, is the way we die

    Ik heb het en het is irritant =\


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.