• Dat concert was zo ontiegelijk gaaf, ik ben geen echte fan, maar er was zo veel sfeer, en die liedjes en ik had echt het idee dat hij naar me lachte enzo, en hij liep door heel het stadion, het was echt zijn beste concert! Was echt geweldig.


    live the life you love

    Persoonlijk vind ik hem echt bagger maar leuk dat je zo'n geweldige tijd hebt gehad :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Het enige liedje dat ik ken (en waarvan ik ook weet dat het van hem is) is "Het Is Een Nacht". =]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    leuk! Mijn moeder wou er eerst ook heen maar er waren geen kaarten meer :"(


    Be my Louis and I be your Eleanor

    Same schreef:
    Het enige liedje dat ik ken (en waarvan ik ook weet dat het van hem is) is "Het Is Een Nacht". =]


    Whaha, ik ook. :Y)


    "TROLL! In the dungeon!...Thought you oughta know...."

    Leuk! Ik ben geen fan van hem, sterker nog: Ik haat zijn muzieknummers! Maar het is wel een erg leuke jongen, denk ik. En ik vind het nummer 'Verlief zijn' wel leuk. En concerten zijn altijd gave belevenissen.


    Vainglorious

    Arrogant schreef:
    Leuk! Ik ben geen fan van hem, sterker nog: Ik haat zijn muzieknummers! Maar het is wel een erg leuke jongen, denk ik. En ik vind het nummer 'Verlief zijn' wel leuk. En concerten zijn altijd gave belevenissen.


    Ja, ik ben ook geen echte fan weetjewel, 'verliefd zijn' is ook mijn favoriete nummer (:


    live the life you love