• 2Krull4U schreef op 12 juni 2010 - 21:36:

    Je mag beginnen!

    Heee Marleen!
    Je mag gelijk beginnen met je New (internet) best friend wedstrijd!

    Groetjes, Krull.


    VOL.

    Wel, dan ga ik dat ook maar doen hè! Dit is trouwens niet zo'n échte BFF wedstrijd. Het is als 'gewone' vriendin, begrepen?(:

    Er zijn 11 plaatsen. Iedere ronde zal er iemand afvallen, als je het niet op tijd inlevert, word je automatisch gediskwalificeerd en valt er dus ook een ronde weg. Ik geef alleen persoonlijke reacties als je dat wilt. Dus als je wilt weten waarom je door bent, of juist waarom niet. Dan moet je het maar zeggen!=3

    Deelnemers;
    01; CRACKSICLE. Gotcha!
    02; Reassurance.
    03; Whipple.
    04; Assassin.




    VIJFDE (Op één na laatste) opdracht;
    Wie is de belangrijkste persoon in je leven? Ja, dat klinkt belachelijk. Maar ik vind het belangrijk in een vriendschap, om te weten wie je inspireert, helpt en/of kracht geeft. Je mag dit sturen via pb, mail, of in een story/SA-vorm.
    Inleverdatum; 26 Augustus.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2010 - 20:30 ]


    everything, in time

    De foto is iets dat mijn broer getekent heeft xp

    [ bericht aangepast op 19 aug 2010 - 19:25 ]


    MUSIC && FASHION

    Fock, marleen!
    ik ben vanaf morgen op vakantie :x
    en dan ben ik pas vrijdag de week hierna weer terug ;x
    ik zal kijken of ik vanavond de opdracht kan doen, maar ik kan niets beloven ;3
    -btw; ik bedoel iig "fock" en dan marleen;blablabla verhaal. Whoops verkeerd getypt ;x(flower)-

    [ bericht aangepast op 19 aug 2010 - 21:48 ]

    Whipple schreef:
    Fock, marleen!
    ik ben vanaf morgen op vakantie :x
    en dan ben ik pas vrijdag de week hierna weer terug ;x
    ik zal kijken of ik vanavond de opdracht kan doen, maar ik kan niets beloven ;3


    Ipv schelden kon je ook om uitstel vragen. (huil)


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)

    Ipv schelden kon je ook om uitstel vragen. (huil)

    haha ja x'D
    maar ik ga eerst -nu dus- mijn tasinpakken en daarna ga ik wel kijken of ik het nog ga doen nu of niet :3

    I'm back en zie geen uitslag xp - Ik ben terug en begin meteen al met zagen -


    MUSIC && FASHION

    OMG Marleen, ik was het bijna vergeten.

    Ik heb een aantal belangrijke personen in mijn leven, eigenlijk.

    De eerste is mijn familie.
    Ze bieden mij een warm huis, een liefdevolle omgeving. Ze pushen mij om naar school te gaan en mijn best te doen, iets van mijn leven te maken. Maar alleen omdat ze willen dat ik gelukkig ben, net als hun.

    NU IS POTVERDORRIE MIJN ETEN OP!

    Goed, tweede, Sebas.
    Zonder hem was ik hier veel minder geweest, had ik jou misschien niet leren kennen en mijn feestje gegeven voor andere mensen, die zich lam zouden zuipen en de boel verpesten. Zonder Sebas woog ik nu 45 kilo, was er niets meer van me over. Hij heeft mijn leven zo'n beetje gered. En ik hou natuurlijk mega veel van hem.

    Derde, mijn vrienden.
    Jij, en de rest. Zonder vrienden is een mens niets. Aan wie zou ik dan mijn problemen moeten vertellen, of mijn blijdschap moeten uiten? Of mijn feestje voor mijn 18de verjaardag vieren. Ik kan echt niet zonder jullie.


    Je hebt me nog geblokt, bitch! Dus ik doe het maar zo. Lees maar hier. Ik ben lui.


    Your make-up is terrible

    Wanneer krijgen we eigenlijk de uitslag xp


    MUSIC && FASHION

    De deadline is bijna een maand geleden :s


    MUSIC && FASHION

    Slotje, er is meer dan 3 weken niet op gereageerd.