• Bij dat spel Leeftijd om te ontmaagden op het forum, vinden echt héél véél de leeftijd 16 al goed...
    En dan denk ik HOLY KAK?!
    20 vinden ze weer te oud Dx Srsly, dat vind ik uh... ik zeg maar niks :/ Maar srsly, ik vind 24 ofzo pas echt goed... en dan zelfs met iemand waarvan je écht houd.
    Muh, zal wel aan mij liggen? (denk t niet 8D)


    I live for the applause, you will die for it.

    24 vind ik toch vrij bejaard, maar als je er dan pas klaar voor bent...
    Het ligt er gewoon aan of je echt van iemand houdt, ik denk dat dat ook best kan als je 16 bent, hoor.
    Een leeftijd maakt niet zoveel uit, al vind ik iemand van 12 toch echt te jong (ken serieus zo iemand)


    Alis volat propriis

    Je kan geen leeftijd zetten op je eerste keer. Als je een goede vriend/vriendin hebt en jullie zijn er beiden klaar voor, waarom niet? Maar als je 12 of zo bent, dat vind ik toch wat jong.. Dan ben je nog een kind, eigenlijk. Op 16 jaar ook, maar dan besef je toch al meer wat voor gevolgen seks kan hebben -vind ik dan-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Zestien vind ik zelfs niet overdreven jong. :x

    Ik ben het eigenlijk met je eens.


    All this dampness is damp.

    Nou ja zeg, als je 24 bent en je nog aan je vriend moet zeggen dat je maagd bent. Dat is volkomen normaal, het kan natuurlijk dat je dan nog maagd bent, maar de méésten zijn dan toch al (lang) ontmaagd en dus klinkt het vreemd.


    All was well.

    Ik weet niet hoe ik erover moet denken. Lize (Architect) heeft een punt: het komt nogal raar over als je nog op je 24 maagd bent. Maar anderzijds: jij hebt ook een enorm sterk punt. Ikzelf mag er nog niet aan denken dat ik op mijn 16 ontmaagd wordt, zo jong. oO

    [ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 12:08 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik vind 16 op zich nog wel een acceptabele leeftijd, maar goed, ieder voor zich hé.
    De een is er heel vroeg bij en de ander wacht heel lang. Persoonlijk vind ik dat heel veel meiden te vroeg beginnen, maar daar verander je nou eenmaal niet veel aan.:Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Scrabble schreef:
    Welja, ik ga niet echt voor een leeftijd. Ja natuurlijk 8 is bijvoorbeeld gewoon té jong. Dat snapt iedereen, maar zoals Reventon al zegt. Als je zeker weet dat je er klaar voor bent, wat houd je dan tegen?


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik vind 17/18 gewoon minimaal, maar lager.. Nah.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Tegenwoordig worden mensen/kinderen of steeds jongere leeftijd ontmaagd, dus 16 is nog niet eens zo jong.
    Leeftijd is niet zo heel erg belangrijk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ben geen maagd meer en ik ben 15. Het heeft niets met leeftijd te maken, als je er klaar voor bent dan is het prima. Of je nou 14 of 24 bent.. Dat maakt niets uit.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    het ligt nie aan jou hoor zeker niet ik vind 16 ook wel jong ik bedoel hoe kan je nou op je 16e weten dat je het echt met diegene wil doen zonder dat je later spijt krijg ...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik was zelf 16, dus nouja. Ik vond het wel een goede leeftijd. Je moet er gewoon klaar voor zijn, dan maakt leeftijd niet veel uit.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    iedereen heeft hun eigen gedacht daarover,maar ik vindt 16 niet echt tè jong,als je echt van iemand houdt.Maar 12 is overdreven jong.Ze weten wss nog niet eens wat de gevolgen kunnen zijn >.<


    Imperfection Is Beautiful

    Shikari schreef:
    iedereen heeft hun eigen gedacht daarover,maar ik vindt 16 niet echt tè jong,als je echt van iemand houdt.Maar 12 is overdreven jong.Ze weten wss nog niet eens wat de gevolgen kunnen zijn >.<


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.