Hey daar, in mijn story verloren gaat de hoofdpersoon Melissa, ook even op Quizlet, ze ontdekt daar een hele hoop aparte mensen. Vrienden maar ook vijanden.
De loop van het verhaal:
Melissa staat er alleen voor, ze word veel gepst maar niemand kijkt er naar om! Maar één ding geeft haar nog hoop Boyd, ze is verliefd op hem, al een jaar, eindelijk heeft ze de moed om het tegen haar vriendin te zeggen (die vriendin zit op een andere school), die blijk heel veel contact te hebben met Boyd, en vertelt haar iets waardoor haar hele leven in lijkt te storten! Ze besluit weg te lopen. Iedere dag gaat ze naar de bieb om tegen een geldprijs even op quizlet te kunnen om om raad te vragen! Ze vind iemand die haar helpt. Ze ontmoet die persoon en die persoon zorgt dat Melissa terug naar huis gaat, maar nog is niet alles opgelost...
Vrijwilligers?
Dit moet ik weten:
Naam (of bijnaam mag ook):
Leeftijd:
Dingen die gewoon typisch jou zijn:
Karakter:
Wat wil je zijn (vriend of vijand):
Fan van:
Haat aan:
Wat er van jou in de story komt te staan:
Je Q username en de dingentjes hierboven (sommige niet maar de meeste wel, dat moet ik nog over uitstippelen)
Alvast bedankt
Als je geschikt bent voor in de story dan krijg je een bericht!
Als je in de story zit bepaal je deels mee wat er in de story gebeurt!
Aangemeld:
Vrienden: Grote momend:
Maserati Als Melissa zegt dat ze is weggelopen!
Painfull Als Melissa ruzie met Arrogant krijgt!
Riddikulus Als Melissa ruzie krijgt met Mike!
xTalkIsCheap Verdeelt over het hele verhaal!
Sorrowmysoul Midden.
Vijanden:
TheRipper Vlak voordat Melissa wegloopt!
Arrogant Het begin en het einde!
SellieGomez Als Melissa ruzie met TheRipper krijgt!
Heb jij een rol zie hierboven wanneer jij je grootste scene(s) hebt!
PAS WEL OP: ER KOMT MEER BIJ KIJKEN DAN JE DENKT!!!
Als je mij niet gelooft vraag het dan aan de eerste 3 onder dit berichtje die hebben al de volle laag gekregen
[ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 20:33 ]