• Hey daar, in mijn story verloren gaat de hoofdpersoon Melissa, ook even op Quizlet, ze ontdekt daar een hele hoop aparte mensen. Vrienden maar ook vijanden.

    De loop van het verhaal:
    Melissa staat er alleen voor, ze word veel gepst maar niemand kijkt er naar om! Maar één ding geeft haar nog hoop Boyd, ze is verliefd op hem, al een jaar, eindelijk heeft ze de moed om het tegen haar vriendin te zeggen (die vriendin zit op een andere school), die blijk heel veel contact te hebben met Boyd, en vertelt haar iets waardoor haar hele leven in lijkt te storten! Ze besluit weg te lopen. Iedere dag gaat ze naar de bieb om tegen een geldprijs even op quizlet te kunnen om om raad te vragen! Ze vind iemand die haar helpt. Ze ontmoet die persoon en die persoon zorgt dat Melissa terug naar huis gaat, maar nog is niet alles opgelost...

    Vrijwilligers?
    Dit moet ik weten:
    Naam (of bijnaam mag ook):
    Leeftijd:
    Dingen die gewoon typisch jou zijn:
    Karakter:
    Wat wil je zijn (vriend of vijand):
    Fan van:
    Haat aan:


    Wat er van jou in de story komt te staan:
    Je Q username en de dingentjes hierboven (sommige niet maar de meeste wel, dat moet ik nog over uitstippelen)

    Alvast bedankt :)

    Als je geschikt bent voor in de story dan krijg je een bericht!
    Als je in de story zit bepaal je deels mee wat er in de story gebeurt!

    Aangemeld:

    Vrienden:       Grote momend:
    Maserati       Als Melissa zegt dat ze is weggelopen!
    Painfull       Als Melissa ruzie met Arrogant krijgt!
    Riddikulus       Als Melissa ruzie krijgt met Mike!
    xTalkIsCheap       Verdeelt over het hele verhaal!
    Sorrowmysoul       Midden.

    Vijanden:
    TheRipper       Vlak voordat Melissa wegloopt!
    Arrogant       Het begin en het einde!
    SellieGomez       Als Melissa ruzie met TheRipper krijgt!


    Heb jij een rol zie hierboven wanneer jij je grootste scene(s) hebt!

    PAS WEL OP: ER KOMT MEER BIJ KIJKEN DAN JE DENKT!!!
    Als je mij niet gelooft vraag het dan aan de eerste 3 onder dit berichtje die hebben al de volle laag gekregen :Y)

    [ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 20:33 ]

    ^^Vergeten te vermelden je kunt je al aanmelden ;p^^

    Naam (of bijnaam mag ook): Alice
    Leeftijd: 14
    Dingen die gewoon typisch jou zijn: ik ben nogal straag van begrip...
    Karakter: normaal een gevoelig en lief kind, maar als je me boos maakt verander ik in een impulsieve, opvliegende duivelin.
    Het kan me niets schelen als je mij uitscheld, maar als je durft dat de doen bij mijn vrienden of dingen waarvan ik hou verdedig ik ze, met de vuisten als het moet.
    Wat wil je zijn:vijand
    Fan van: TH, muziek, films, schrijven...
    Haat aan: mensen die denken dat alles rond hen draait.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Naam (of bijnaam mag ook): Samantha, maar vrienden noemen me meestal Sam. Mijn gebruikersnaam is overduidelijk Maserati ='D
    Leeftijd: 18
    Dingen die gewoon typisch jou zijn: Tegen deuren aanlopen, struikelen over vlakke ondergronden, geïrriteerd zijn als ik geen inspiratie heb en altijd proberen te glimlachen.
    Karakter: Ik ben aardig en als ik mensen voor het eerst ontmoet meestal vrij verlegen. Ik hecht me snel aan mensen en beschouw ze al snel als vrienden. Ik hou er niet van mensen te beoordelen en geef ze altijd een kans en ben snel bezorgd om ze, eigenlijk kun je me overbezorgd noemen. Ik heb hele droge humor en probeer mensen vaak op te vrolijken. Ik word hyper van suiker, koffie en energiedrank, maar ik en hyper is meestal gegarandeerd lachen. Ik druk mijn eigen problemen vaak weg, vooral als anderen ook problemen hebben. Soms ben ik echter wel lui en als ik erg moe ben wordt ik hangerig.

    Door middel van schrijven gooi ik al mijn opgekropte emoties er uit. Ik kan er dan ook niet zonder, net zoals ik erg gehecht ben aan mijn muziek. Ik flip dan ook als ik denk, dat mijn ipod (of mijn laptop) kapot is of gaat. Ik hecht heel veel waarde aan mijn vrienden, of ik ze nou in het dagelijks leven heb, of ze heb ontmoet over het internet. Ik pieker altijd over problemen, alleen meestal zijn het niet de mijne. Ik wil gewoon het beste voor mijn vrienden en hun zoveel helpen als ik kan.

    Wat wil je zijn (vriend of vijand): Vriend graag x]
    Fan van: Verschrikkelijk veel ='D Busted, Within Temptation, Ke$ha, Lady Gaga, BC13, Nickelback, Ron Pope, Good Charlotte, Faber Drive, 3 Doors Down, Paramore, One Republic, Skillet en natuurlijk Snow Patrol. Ik houdt van bijna alle muziek en hou van lezen en schrijven. Ook hou ik van lekker eten ='D Maarja, wie niet? Chocola is liefde <3 Mijn soulmate n.n
    Haat aan: Ik heb nergens echt haat aan, maar ik hou niet erg van TH of Justin Bieber. Haten is alleen een sterk woord, het is niet zo dat de radio meteen uit gaat als er een liedje van hun opkomt en sommige nummers vind ik wel okay. Wel heb ik een grote walging voor mensen die andere beoordelen, terwijl ze hen niet kennen. Ook hou ik niet van mensen die denken dat ze alles zijn en die verwaand zijn. Mensen die denken dat ze problemen hebben, terwijl dat niet zo is daar hou ik ook niet van, net als ik niet van mensen hou die van de een naar de ander springen en de woordjes trouw en respect niet kennen. Ik hou ook niet van asociaal kauwgom kauwen ;x

    [ bericht aangepast op 12 juni 2010 - 19:04 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Slachtoffer 1 Meld zich =D


    Naam (of bijnaam mag ook): Sylvianne // Syll (doe maar syll xD sylvianne haat ik xd)
    Leeftijd: 16
    Dingen die gewoon typisch jou zijn: Te veel fantasie :$ && gewoon droge opmerkingen enzow XD.
    Karakter: Nieuwsgierig. wilt anderen helpen maar et niej kan xd. Ben goed in opvrolijken als ik et niej met opzet doe XD.
    Haat aan mensen die liegen en gewoon erg naar aandacht vragen xD. KNUFFEL VERSLAAFD XD
    Wat wil je zijn (vriend of vijand): vriendin [a']
    Fan van:Echt fan van iets met ik niej maar i like Black Veil Brides && Escape The Fate =$
    Haat aan:Nou komt er toch een was lijst :
    - mensen die aandacht trekken
    - Players
    - Liegen
    - Mensen die anders doen dan dat ze werkelijk zijn
    - Mensen die mij irriteren als ik sjaggi ben ofzow XD

    Als je meer wilt weten vraag je et maar =$



    Als ik zo de rest lees merk ik dat bij mij nogal wat ontbreekt
    zoals tegen dingen aanlopen en gevoelig XD

    [ bericht aangepast op 12 juni 2010 - 19:07 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    bedankt voor de aanmeldingen
    mensen kunnen zich nogsteeds aanmelden maar hun wou k alvast ff bedanken xD

    Ghehe, graag gedaan n.n


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Graag gedaann =)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Naam (of bijnaam mag ook): Lily, Unstoppable
    Leeftijd: Zestien
    Dingen die gewoon typisch jou zijn: Als haar iets gelukt is doet ze altijd een vreugdedansje. Ze gebruikt haar deo als microfoon en altijd als haar telefoon gaat, neemt ze op en zegt ze: 'Het is hier met u ziel, hoe gaat het met u?' Als haar iets niet aanstaat draait ze altijd met haar ogen en ze struikelt vaak over haar eigen kat. Als ze over een jongen heen is type-ext ze brut zijn naam uit al haar schriften.
    Karakter: Lily is een grappig en vrolijk persoon, ze bekijkt het leven door een roze bril en probeert in alles het positieve te zien. Lily zou later graag zangeres of schrijfster worden daarom post ze bijna voordurend nieuwe hoofdstukken en filmpjes op YouTube.
    Wat wil je zijn (vriend of vijand): Vriend, aub
    Fan van: Jonas Brothers, Selena Golez, Logan Lerman, Harry Potter, de Phelsp-twins en de Beatels.
    Haat aan: Tokio Hotel, Justin Bieber, gebroken benen, kapotte rolschaatsen, regen, donder, stellen en huppelkutjes, pedofielen, overobsesed fans van TH en JBieber,..

    EDIT!: aangepast!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 12:09 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Riddikulus schreef:
    Naam (of bijnaam mag ook): Lily, Unstoppable
    Leeftijd: Zestien
    Dingen die gewoon typisch jou zijn: dit begrijp ik niet echt xS
    Karakter: Lily is een grappig en vrolijk persoon, ze bekijkt het leven door een roze bril en probeert in alles het positieve te zien. Lily zou later graag zangeres of schrijfster worden daarom post ze bijna voordurend nieuwe hoofdstukken en filmpjes op YouTube.
    Wat wil je zijn (vriend of vijand): Vriend, aub
    Fan van: Jonas Brothers, Selena Golez, Logan Lerman, Harry Potter, de Phelsp-twins en de Beatels.
    Haat aan: Tokio Hotel, Justin Bieber, gebroken benen, kapotte rolschaatsen, regen, donder, stellen en huppelkutjes, pedofielen, overobsesed fans van TH en JBieber,..

    Welkom bij de club =D

    Naam (of bijnaam mag ook): Eef
    Leeftijd: 15
    Dingen die gewoon typisch jou zijn: Hyper soms, lachen :')
    Karakter: vriendelijk, vrolijk
    Wat wil je zijn (vriend of vijand): Vriend
    Fan van: Miley Cyrus ^^)
    Haat aan: Spinnen

    ^^)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    xTalkIsCheap schreef:
    Naam (of bijnaam mag ook): Eef
    Leeftijd: 15
    Dingen die gewoon typisch jou zijn: Hyper soms, lachen :')
    Karakter: vriendelijk, vrolijk
    Wat wil je zijn (vriend of vijand): Vriend
    Fan van: Miley Cyrus ^^)
    Haat aan: Spinnen

    ^^)

    kort maar krachtig je staat erbij!

    Volledige naam: Darcy Jones
    Leeftijd: 16 jaar.
    Dingen die gewoon typisch jou zijn: Overdreven lachen, onbewust boos en arrogant kijken, snel lopen, snel en bot reageren.
    Karakter: Arrogant, erg slim, brutaal, sterk en erg sluw persoon.
    Wat wil je zijn: Vijand
    Fan van: Tokio Hotel, Kane, The Rolling Stones, Lady GaGa.
    Haat aan: Bloemetjes, vlindertjes en verder alles in de wereld wat goed is.


    Vainglorious

    Arrogant schreef:
    Volledige naam: Darcy Jones
    Leeftijd: 16 jaar.
    Dingen die gewoon typisch jou zijn: Overdreven lachen, onbewust boos en arrogant kijken, snel lopen, snel en bot reageren.
    Karakter: Arrogant, erg slim, brutaal, sterk en erg sluw persoon.
    Wat wil je zijn: Vijand
    Fan van: Tokio Hotel, Kane, The Rolling Stones, Lady GaGa.
    Haat aan: Bloemetjes, vlindertjes en verder alles in de wereld wat goed is.

    een vijand precies wat ik nodig had!!!

    HateOrLoveMe schreef:
    (...)
    Welkom bij de club =D

    dankjewel, ik zal dat typisch-ding over een uurtje invullen, ik ben nu met mijn iPod aan het typen...


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Maserati, Painfull en Arrogant jullie zitten in hoofdstuk 2 en het word per PB naar jullie toegezonden. De anderen moeten maar wachten totdat het online komt :Y)
    Mensen jullie kunnen je nogsteeds aanmelden!