• Ik heb een hele leuke nieuwe bikini gehaald: Zwart met allemaal gekleurde sunset bloemetjes erop. Ik heb er ook zo'n broekje overheen, die is zwart met 1 grote rode sunset bloem erop.
    Wilde ik even kwijt.^^

    Hoe ziet jullie bikini eruit?(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    met rode en oranje blokjes ^^


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Dat klinkt leeuk.
    Ik heb een zwart topje met witte stippen, en een zwart broekje. (:

    ik heb alleen van vorig jaar :x
    maar bij de een zit er bijna een gat in het broekje,
    en de ander gaat het slotje steeds van kapot :')
    dus ik wil nog een nieuwe :Y)

    euhm.

    zebra print.


    The way we live, is the way we die

    Ik moet nog om een nieuwe gaan. Probably een felgekleurde sinds er in mijn horoscoop stond dat ik een jongen in mijn felgekleurde bikini zou versieren (nerd)

    Klinkt leuk :D

    Mijn bikini heeft een zwart broekje en een roze top, strapless en zo'n zilveren rondje in het midden.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik moet een nieuwe kopeneen witte met marine blauwe strepen en ik heb een zwarte met roze en allemaal bloemmetjes.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Blauw met wit gestreept.
    En dan nog met bloempjes erop.

    Conspiracy schreef:
    Ik moet nog om een nieuwe gaan. Probably een felgekleurde sinds er in mijn horoscoop stond dat ik een jongen in mijn felgekleurde bikini zou versieren (nerd)

    hahahahha,
    moet je doen! _O_

    Ik heb een zwarte bikini topj met glitters en een witte jongenszwembroek met zwarte bloemen.
    -xxx- DevilQueen.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2010 - 18:59 ]


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    Ehm, rood met zwart/witte bandjes en zo'n randje om mijn broekje en topje ofzo :'D


    And he's the only person who ever left me breathless.

    *denkt goed na* xD
    Ik heb een bruin met oranje bloemen op en dan nog een shortje das oranje, denk ik :p
    (Ik zwem niet zo veel meer, meer als 2 jaar gelede ofzo :X)


    Stop wishing, Start doing..

    zwart.
    Maar ik heb er dan zon jongenszwembroek onder met bloemetjes enzo. (krul)

    Biebermania schreef:
    zwart.
    Maar ik heb er dan zon jongenszwembroek onder met bloemetjes enzo. (krul)

    Kijk zo'n ding bedoelde ik nou met broekje. ^^


    *insert philosophical cringe expression here*

    Mijn broek is half blauw en half wit met strepen. Dat wit doet me denken aan honkball. Uh op dat blauwe zijn bloemen, net zoals topje. Iets ruigs zegmaar D:


    I live for the applause, you will die for it.