Hoii mensen!
jha sorry moet even mijn verhaal van gister kwijt hoor.,;x
Ik heb gister een aanrijding gehad met een scooter. Nouw mijn fiets totlos natuurlijk, en zijn scooter.
heel de linkerkant van mijn gezicht is opgezwollen, en nu lijk ik net een mogool! ddr natuurlijk overal schraafwonden en blauwe plekken.
Het enige wat ik en die kerol koel vonden was dat we bijde voor het eerst gingen blaasen., x'D
nouwjha ik moest naar het ziekenhuis voor mijn gezicht, gelukkig niks gebroken ofzo, er is wel iets raars met mijn neus maar ze wisten niet wat, want ze konden aleen bloed zien.
waarschijnlijk heb ik ook een hersenschudding, maar de dokter wou geen bestraling geven om te kijken of het egt zo was, aangezien ik bijna van me stokje ging.
inidergeval, moet ik morgen belgie met school missen >< en ik had er net zoon zin in.
maarjha ik durf me eenmaal niet buiten te vertonen., ik durf niet eens in de spiegel te kijken., ;x
en ik moest wel naar buiten vandaag want ik moest mijn nieuwe ID ophalen. waar ik dus ook vingerafdrukken voor moest geven. en toen voelde ik met net een crimineel., x'D aangezien ik gister al moest blazen voor de polie en nu vingerafdrukken moest geven.
Nouwjha dat wou ik dus even kwijt., ;x
julie wel een een aanrijding gehad?
''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''