• Ik heb vandaag volgens mij wiskunde (voor de zoveelste keer) echt verpest vanwege geen huismerk maken, zenuwen en niet genoeg tijd. Hebben jullie ook wel eens een proefwerk echt verpest en misschien later bij jezelf dachten dat je stomme fouten hebt gemaakt?


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Ik, altijd bij wiskunde. Het leuke is nog ik heb ook áltijd een voldoende. ;s
    Misschien heb je nog wel een goed punt. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Ik verpest altijd mijn Nederlands en dan grammatica. Ik leer goed maar heb altijd een blackout onder de repetitie heel fijn.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik verpest alleen proefwerken van natuurkunde, maar dat is een gewoonte geworden.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ja laatst nog xD
    ook wiskunde ik had niet heel goed geleerd want het ging over grafieken dus ik dacht: ooh das toch makkelijk, maar dat was het dus niet -__-


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.

    Ja. Maar meestal is dat dan ook mijn eigen schuld.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ja maar das meestal als ik er ook heel slecht in ben


    cakes taking over the world

    Nee, als ik iets niet snap vraag ik hulp. Ik heb zelfs een tijdje bijles gehad en dat werkt zeer goed.
    Maar als je iets niet snapt vraag het dan gewoon, desnoods op Q.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik had een keer niet voor AK geleerd en het meisje naast me wel, en toen had ik dus haar meerkeuze antwoorden overgenomen zonder ook maar te kijken naar de vragen want zij zei ik heb super goed geleerd, en de volgende les kregen we onze punten terug en een jongen deelde ze uit en ik zag op haar blaadje 2,4 staan ik had echt zoiets van KUT! xD en toen had ik een 2,5 nog hoger dan haar ook :P

    Cherryz schreef:
    Ik had een keer niet voor AK geleerd en het meisje naast me wel, en toen had ik dus haar meerkeuze antwoorden overgenomen zonder ook maar te kijken naar de vragen want zij zei ik heb super goed geleerd, en de volgende les kregen we onze punten terug en een jongen deelde ze uit en ik zag op haar blaadje 2,4 staan ik had echt zoiets van KUT! xD en toen had ik een 2,5 nog hoger dan haar ook :P

    (N)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Caithlyn schreef:
    (...)
    (N)


    :P ja was echt super dom van mij maar ik heb wel twee dingen geleerd: goed leren en nooit bij mensen spieken die gemiddeld een 3 staan:P:P:P

    [ bericht aangepast op 8 juni 2010 - 17:14 ]

    Cherryz schreef:
    (...)

    :P ja was echt super dom van mij maar ik heb wel twee dingen geleerd: goed leren en nooit bij mensen spieken die gemiddeld een 3 staan:P:P:P

    Lol'd


    *insert philosophical cringe expression here*

    Jaah laatst bij engels toen liep ik net de klas uit en toen dacht ik ohh kut ik ben toch die t vergeten ofzoiets. ;3


    ailoveejoee.

    Ik had vandaag proefwerk geschiedenis over de Ismen (H6). Daar is geen touw aan vast te knopen. Ik heb alles door elkaar gehaald. En omdat ik dat hoofdstuk heel goed had geleerd heb ik het andere hoofdstuk (H5) niet geleerd. Dus me hele proefwerk is misgegaan. Gelukkig mag ik nog 4 pw's herkansen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb mijn eindexamen duits verneukt.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.