• Oké, nou kijk, ik vind mezelf best wel dik enzo, Ookal zeggen mensen van niet maar ik heb dikke benen en een dikke buik. Ik ben niet dik aan m'n gezicht ofzo. Maarja, nou kijk: Laatste tijd ben ik echt met m'n gewicht bezig. Ik zit er echt mee. Maar als ik dan iets eet bijvoorbeeld zoals chips dan krijg ik wanneer ik het op heb meteen spijt van ofzo. Of heb ik vamndaag bijvorbeeld niet echt gezond gegeten ofzo dan zegt een stemmetje in m'n hoofd: Ja de volgende dag eet je lekker niks.
    En nog zo een ander stemmetje zegt dan weer: je moet juist wel eten straks krijg je nog anorexia en dat soort dingen. Maarja, ik sport wel enzo al 2 maanden ofzo maar ik zie geen verschil. En als mensen zeggen dat ik mollig ben begin ik opeens te huilen? Jaa ik ben een aansteller maar ik zit erg gewoon mee...


    The way we live, is the way we die

    Ik zou in dat geval dan ook je username dan ook veranderen, anders blijf je je erop focussen en dat moet je proberen te vermijden.
    En iedere keer dat je in de spiegel kijkt, zeg je 'ik ben niet dik, ik ben goed zo'
    Blijf dat herhalen, dat zal echt helpen. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Je bent nog zo jong geniet van de lekkere dingen! Maar let gewoon op dat het niet te veel wordt.. Niet slecht bedoelt ofzo maar ik vond me vroeger ook te dik en dan ging ik eens mee met me mama naar zo'n dieetcentrum en die zeiden dat ik niet hoef tevermageren omdat je jong bent en dat later dan toch weer helemaal veranderd


    Keep on smiling

    Ik voel me je mee (: Ik heb net een weekplanning voor mezelf gemaakt en heb besloten om zondag niets te eten, alleen water te drinken. Zaterdag misschien ook, dat zie ik nog wel.
    Maar het is niet gezond, dat weet ik ook wel. Maar ik wil zo graag van al die vetrollen op mijn lichaam af, i want to be beautiful!
    Wat jij moet doen is blij zijn met jezelf! Ik heb net in je fotoboek gekeken en je bent echt mooi en zeker niet dik! Ik wou dat ik jou was ): Eet gezond, sport genoeg en drink veel water, maar ga niet vasten zoals ik, ugh

    Sowieso moet je niet een dag niet eten, want als je dat doet en de volgende dag wel weer gewoon eet.. Slaat je huid dat op als vet.
    En ik heb het ook, echt waar. Ik vind van mezelf dat ik af moet vallen maar toch eet ik snoep enzo.. En dan heb ik zoiets van, waarom ? Maar de volgende dag doe ik het gewoon weer.
    Maar dat is gewoon een fase, echt waar.


    make things right before you get to sleep.

    negeer dat gemene stemmetje gewoon(k weet het is moeilijk)


    If you believe in yourself anything is possible

    ik weet hoe je,je voelt.
    maar als je iets lekkers wilt ga dan op zoek naar iets gezonds lekkers.
    ene het is heel normaal dat je,je zo voelt.
    ik vergelijk me altijd met anderen


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik ken dat gevoel,
    en soms denk ik dat het enige dat
    me zou kunnen helpen,
    anorexia is...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.