• Ik heb dus een Engels leraar*duhh*
    En hij is heel erg irritant.
    HIj heeft een nep-engels accent.
    en hij legt zijn handen steeds in elkaar, wijst wat en legt ze dan weer terug.
    Hij pakt ook steeds zijn bril af en zet hem dan weer op.
    Ik kan hem echt niet uitstaan en hoop dat ik volgend jaar een adnere engles leraar heb.


    Food.

    Das kut.... :S

    Maar gewoon niet op letten ;)

    Wij hebben een lerares die haar hand vroeger schuin omhoog opstak om ons te vragen stil te zijn. En daarbij had ze een vingertje over haar lippen voor een shht-beweging. Maar soms zat dat vingertje net zo dat het leek alsof ze Hitler nadeed. Toen ze daar achterkwam heeft ze het nooit meer zo gedaan. -heeft geen idee awarom ze dit verteld-


    it's so empty living behind these castle walls

    Daystar schreef:
    Das kut.... :S

    Maar gewoon niet op letten ;)



    Makkelijker gezegd dan gedaan...
    Maar volgens mij geeft hij geen les aan 2gymnasium


    Food.

    mijn engelse leraar is heel aardig! ik heb nu al 4 jaar 6 uur per week engelse les van hem (gewoon engels+cambridge engels). In het begin was hij altijd heel streng en durfde niemand wat te zeggen. Nu mag je wat meer kletsen, maar hij tikt één keer met zijn pen op het bord en het is doodstil!

    Anyway, ik duim voor je dat je volgend jaar die leraar niet meer hebt! x']


    It's time to be happy again.

    Haha wij zagen onze leraar Engels zaterdagnacht nog, om 2 uur 'nachts :'D Onze leraar is chill.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Zet je erover heen. Waarom zou je om zoiets je leraar niet uit kunnen staan? Dat je eigen probleem, of beter gezegd, iets waar je een probleem van maakt.


    Your make-up is terrible

    Oh nou, dat is wel jammer. Maar het schooljaar is toch al bijna gedaan? Nog even doorbijten en hopen dat je hem volgend jaar niet meer hebt.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Dat is irritant.:X


    *insert philosophical cringe expression here*

    Doe hem na.
    Met z'n accent XD

    Ik heb ook een stomme leerkracht maar dan wel voor Frans het enigste wat ze goed kan is zagen en toetsen uitdelen, ik kom er slecht van :S Ze zegt dan tegen iedereen dat de punten slecht zijn maar iedereen is er bijna door voor haar vak! En iedere keer als er lawaai buiten is doet ze de ramen toe maar het is kei warm in de klas die verwarming staat de hele dag aan & wij kunnen hem niet uitdraaien :o ohja stom verhaal :D


    Keep on smiling

    K heb een keer een leraar engels gehad, die ging engels kon, wij hebben hem vierkant uitgelachen (lol)(lol)(lol) Wij konden het beter dan hem.
    Zo zei hij eens: Shut your MOUSE i.p.v. Mouth xD


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Typische leraartrekjes zijn dat ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Assassin schreef:
    Zet je erover heen. Waarom zou je om zoiets je leraar niet uit kunnen staan? Dat je eigen probleem, of beter gezegd, iets waar je een probleem van maakt.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    ieri

    Wij hebben juist een engels leraar die geweldig is.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!