• Hey,
    ik heb de laatste tijd steeds minder honger. Elke keer naar een aantal happen ben ik vol en als ik nog 3/4 happen neem van mijn broodje bijvoorbeeld dan ben ik heel erg misselijk. Maar ik heb wel heel veel zin in drinken elke keer. Ik heb ook CPDS [Chronische Prikkelbare Darm Syndroom] en daardoor kan ik wel vol geraken. Maar dat kan het niet zijn want ik heb daarna ook geen buikpijn, dat moest ik krijgen als ik teveel heb gegeten.

    Is dit nu normaal of ben ik gewoon knettergek aan het worden???


    Yongguk & Daehyun <33

    misschien moet je eens langs de dokter gaan? ik weet zeker dat hij er meer over kan vertellen ;)
    veel succes in iedergeval!

    Zou het niet kunnen liggen aan het feit dat het zomer wordt? ;o In de zomer eet volgens mij iedereen veel minder, maar dat kan ook aan mij liggen. Ga anders idd even naar de dokter, voor de zekerheid..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    -

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 14:31 ]


    I Love You

    Het is wel vreemd ja,
    maar t kan aan veel liggen,
    alleen al het idee dat je steeds minder honger heb kan er voor zorgen dat je minder krijgt...

    langs de dokter gaan lijkt me een goed idee

    Ik heb het altijd in de zomer, dus ik vind het normaal ='D Maar als je je er zelf niet gerust over voelt, dan moet je even naar de dokter.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Nou kijk, ik had vandaag van die bolletjes die wel in 6 en 10 in zo'n broodjes zak zitten. Met ongeveer 12 happen heb je die op. Ik had er 2 mee vandaag. En ik eet er van en ben na 5 happen ongeveer al vol na 8 happen begin ik misselijk te worden. Toen dronk ik een halfe fles van 0.5 l gewoon leeg.


    Yongguk & Daehyun <33

    Als ik jou was zou ik even langs de dokter gaan.
    Ik heb zoiets soms een paar dagen, dan eet ik 1 dag wat minder en dan zit ik de andere dagen heel snel vol. Dan prop ik me stampvol en kan ik weer 'normale' porties op.


    *insert philosophical cringe expression here*

    In de zomer heb ik ook altijd geen honger meer, wie weet? D:
    Maar nu eet ik me echt bomvol de laatste tijd...


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat kan Diabetes zijn.
    Mijn zus heeft dat. Kan op iedere leeftijd doorbreken. Maar kan ook gelijk ik heb zijn. Gewoon geen eet zin of een spastische maag. Allez Spastisch. Te snel zuursappen in mijn mag. Anti Misselijkheid pillen helpen daar goed bij (:


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    In de zomer heb je dit vaak en omdat je veel dringt raak je hier vol van. ook als je steeds minder gaat eten raak je hier aan gewent en heb je steeds minder honger dus als je elke dag ietsje meer eet ook al heb je geen honger komt het op een gegeven moment wel weer goed


    Leef nu, anders is het straks voorbij.

    Iedereen zegt hier Zomer en zo...in de zomer eet ik juist 10x zo veel. Honger nu alweer en ik heb gegeten veel gegeten.
    En ik mag betweter voor 1x spelen :Y) Mijn pa is al meer al 30jaar dokter dus :Y) (en 1 jaar wetarts :'D)

    [ bericht aangepast op 7 juni 2010 - 18:36 ]


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me