• Ik heb serieus hulp nodig. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Nou, kijk...

    Ik heb dus een vriendje, T., hij was heel lief voor me voordat we wat hadden. Nu ook nog wel, maar heel anders. Als ik ergens heen wil, met vriendinnen, laat hij meniet gaan. Anders zegt hij dat het uit is als ik ga, je kent het wel. Ook negeert hij me soms. Laatst had ik het uitgemaakt met hem, maar ik wou hem weer terug. En nu hebben we dus weer wat enzo... En ik breng amper tijd met mijn vriendinnen door omdat ik niet mag van hem, enzo. En ik wil hem echt niet kwijt, maar hij beheert mijn hele leven. Ik heb geen sociaal leven meer. En als we dan ruzie hebben gehad, doet die daarna echt zo lief, dat je denkt van: ‘Jij #@*&'! doe niet zo lief, dan ga ik je nog leuker vinden.’

    Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik begrijp mijn moeder volkomen nu.


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Mischien moet je gewoon een keer met je vriendinnen mee gaan ook al zegt hij van nee. hij heeft niet het recht om jou leven te bepalen. En als hij het daarna toch uit maakt dan moet je blij zijn want van zo iemand wordt je niet gelukkig. als hij het niet uitmaakt weet je dat het gewoon groot spraak is en hij gewoon veel aandacht wil.


    Leef nu, anders is het straks voorbij.

    De ware is perfect, die zal je niet tegenhouden om een x met vrienden uit te gaan.
    Je kunt met hem praten over waarom hij het zo erg vindt. Misschien is hij jaloers, maar meid, je moet je vrienden niet opgeven voor just a lovely boy..!


    Een dag niet aan Torres gedacht,is een dag niet geleefd

    Als een jongen je niet vrij laat in jou eigen doen en laten is hij je niet waard. Misschien is dit hard, maar als iemand écht van je zou houden zou die je gelukkig maken door je toch vrij te laten en je te laten weggaan met vriendinnen of zo.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik zal je vertellen wat je moet doen: ditch the bitch. Ofwel, dumpen. En hoezo ik daarover zo makkelijk kan oordelen? Omdat dominante vriendjes nergens goed voor zijn. Ze zullen uiteindelijk meer kapot maken dan je lief is.

    Deze jongen wil jou geestelijk manipuleren en in zijn greep houden en krijgen. Zeg tegen hem dat jij zo iemand niet bent, dat je oud en wijs genoeg bent om zelf beslissingen te nemen. De enigen die jou nog zouden kunnen verplichten thuis te blijven zijn je ouders en niemand meer.
    Geef niet toe aan die manipulatie!
    Dit soort 'spelletjes' moeten zo snel mogelijk geeindigd worden.

    Damn, wat word ik hier kwaad om.

    Oh, en nog één ding voor ik ophou met preken: Laat zulke jongens/mannen je in de toekomst nooit weer zover krijgen. Je moet laten zien dat je een sterke persoonlijkheid hebt en een eigen wil. Hiermee zul je vanzelf de 'goeien' van de 'slechten' scheiden. Als een jongen met een dominant karakter iemand ontmoet met een sterke wil zal diegene minder snel proberen dat meisje in zijn macht te krijgen. Laat dit dus een les zijn.

    Dat was 't, succes! :]

    [ bericht aangepast op 7 juni 2010 - 14:11 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Misschien is het hard, maar ik vind dat je het moet uitmaken, jah dat is moeilijk. Maar zo kan je toch ook niet verder? Wil je een jongen die je leven beheerst? Nee, er zijn betere jongens, je vrienden zullen je opvangen, als je hen vertelt wat er was. In het begin zal het zwaar zijn, maar ik denk niet dat er iets anders opzit.

    Ivan schreef:
    Ik zal je vertellen wat je moet doen: ditch the bitch. Ofwel, dumpen. En hoezo ik daarover zo makkelijk kan oordelen? Omdat dominante vriendjes nergens goed voor zijn. Ze zullen uiteindelijk meer kapot maken dan je lief is.

    Deze jongen wil jou geestelijk manipuleren en in zijn greep houden en krijgen. Zeg tegen hem dat jij zo iemand niet bent, dat je oud en wijs genoeg bent om zelf beslissingen te nemen. De enigen die jou nog zouden kunnen verplichten thuis te blijven zijn je ouders en niemand meer.
    Geef niet toe aan die manipulatie!
    Dit soort 'spelletjes' moeten zo snel mogelijk geeindigd worden.

    Damn, wat word ik hier kwaad om.


    Life is hard and then we die

    Ivan schreef:
    Ik zal je vertellen wat je moet doen: ditch the bitch. Ofwel, dumpen. En hoezo ik daarover zo makkelijk kan oordelen? Omdat dominante vriendjes nergens goed voor zijn. Ze zullen uiteindelijk meer kapot maken dan je lief is.

    Deze jongen wil jou geestelijk manipuleren en in zijn greep houden en krijgen. Zeg tegen hem dat jij zo iemand niet bent, dat je oud en wijs genoeg bent om zelf beslissingen te nemen. De enigen die jou nog zouden kunnen verplichten thuis te blijven zijn je ouders en niemand meer.
    Geef niet toe aan die manipulatie!
    Dit soort 'spelletjes' moeten zo snel mogelijk geeindigd worden.

    Damn, wat word ik hier kwaad om.


    Goed gezegd!(flower)

    Dumpen, vriendinnen gaan voor vriendjes, for sure. Het is makkelijker gezegt dan gedaan idd, maar het is het beste!


    I don't need words to feel those lips.

    Dank jullie allemaal :)
    sorry dat ik weer eens zo'n zeikwijf ben :$ maar ik moest het echt even kwijt.
    Echt bedankt!


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Ge bent geen zeikwijf, ben allang blij dat het ter zake kwam want er zijn voorbeelden van meisjes/vrouwen die door zulke vriendjes echt hun leven laten bepalen en dat zal later tot een trauma leiden.
    Fuck, wat wil ik zulke jongens eens graag een kogel door het hoofd jagen ><


    No growth of the heart is ever a waste

    Gewoon dumpen die handel zo'n jongen is niet goed voor je.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    dump het vriendje,

    ik geloof dat dit dus niet jouw 'ware' is,
    en verder deel ik de mening van Ivan. :3

    Ivan schreef:
    Ge bent geen zeikwijf, ben allang blij dat het ter zake kwam want er zijn voorbeelden van meisjes/vrouwen die door zulke vriendjes echt hun leven laten bepalen en dat zal later tot een trauma leiden.
    Fuck, wat wil ik zulke jongens eens graag een kogel door het hoofd jagen ><


    Inderdaad. Ik ben 3 en een half jaar slachtoffer geweest van zo'n jongen =/ Achteraf had ik geen sociaal leven meer, zonder hem had ik dus echt niemand meer om me heen, geen enkele vriend in mijn eigen stad of binnen een straal van 40 kilometer. De enige vrienden die ik nog had waren van Quizlet, omdat ik daar gewoon vrij kon zijn, en die hebben me uiteindelijk ook geholpen van die gast af te komen. Mensen nodigde me niet eens op meer op feestjes uit omdat ze wisten dat hij dan ook kwam en hij zo'n ongelovelijk zak was.
    Nu, bijna anderhalf jaar later, begin ik eindelijk weer een sociaal leven op te bouwen, al achtervolgt hij me nogsteeds van jaloerzie.

    Echt meid, pas op.


    Your make-up is terrible

    Ivan schreef:
    Ik zal je vertellen wat je moet doen: ditch the bitch. Ofwel, dumpen. En hoezo ik daarover zo makkelijk kan oordelen? Omdat dominante vriendjes nergens goed voor zijn. Ze zullen uiteindelijk meer kapot maken dan je lief is.

    Deze jongen wil jou geestelijk manipuleren en in zijn greep houden en krijgen. Zeg tegen hem dat jij zo iemand niet bent, dat je oud en wijs genoeg bent om zelf beslissingen te nemen. De enigen die jou nog zouden kunnen verplichten thuis te blijven zijn je ouders en niemand meer.
    Geef niet toe aan die manipulatie!
    Dit soort 'spelletjes' moeten zo snel mogelijk geeindigd worden.

    Damn, wat word ik hier kwaad om.

    Oh, en nog één ding voor ik ophou met preken: Laat zulke jongens/mannen je in de toekomst nooit weer zover krijgen. Je moet laten zien dat je een sterke persoonlijkheid hebt en een eigen wil. Hiermee zul je vanzelf de 'goeien' van de 'slechten' scheiden. Als een jongen met een dominant karakter iemand ontmoet met een sterke wil zal diegene minder snel proberen dat meisje in zijn macht te krijgen. Laat dit dus een les zijn.

    Dat was 't, succes! :]


    Totaal mee eens


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    miss is uitmaken beter?


    If you believe in yourself anything is possible