• Ik heb vanmiddag nepnagels gezet, met een heel leuk patroontje erop. Ik was wel een half uur bezig maar dan heb je ook wat. ^^

    Nog iemand met nepnagels of positieve/negatieve ervaring ermee?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Gaaf :]

    & Nee. Als ik ze laat groeien - en dat gebeurt doorgaans redelijk snel omdat ik ze vergeet af te knippen :/ - en ik pleur er wat lak op lijken ze al snel nep.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb van mezelf lange nagels, dus ik heb ze niet nodig (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nee, bij mij gaat dat irriteren en dan bijt ik ze uiteindelijk er af, omdat de lijm te sterk is om gewoon te trekken. xD
    Wil wel ooit eens acryl nagels. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Nog nooit gebruikt ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ja maar die van mij braken er steeds af. hoe lijm jij ze vast en blijven ze dan ook zitten of ligd het aan mij.xD


    Leef nu, anders is het straks voorbij.

    De nagels van mijn beide grote tenen zijn eruit getrokken... En dat gaat nog een keer moeten gebeurten! En ik HAAT pijn! o.o'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Oh nice :'D.
    Ik heb zo'n meisje in mijn klas en die deed de hele tijd heel voorzichtig met dr nepnagels, maar dan ook echt idioot voorzichtig :')


    I don't need words to feel those lips.

    Foor schreef:
    ja maar die van mij braken er steeds af. hoe lijm jij ze vast en blijven ze dan ook zitten of ligd het aan mij.xD

    Ik moet ze wel elke dag even bijlijmen als je begrijpt wat ik bedoel.xD


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik heb ze niet nodig.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik had ze voeger wel een op, maar ik vond ze irritant.
    als ik dan naar de wc moest was het een heel prutwerkje om m'n broek los te maken haha. fijn om te weten ofzo?


    Smiling but close to tears.