• Hoiii,
    volgend jaar ga ik naar het middelbaar. Ik ken mijn beste vriendin/buurmeisje al van het 3e leerjaar (weet niet hoe dat zit in Nederland.) Maar zij gaat dus volgend jaar niet naar de zelfde school als mij. We zijn wel buurmeisjes, maar ik heb toch schrik, dat we elkaar niet meer zien. Ze zei dat ze dan niet meer vaak naar buiten kon komen, omdat ze dan heel hard moest studeren. Dus ik ook. En ik wil dat niet. Ik wil haar gewoon blijven zien. Ik wil gewoon dat onze vriendschap voor eeuwig is. Weet iemand een oplossing? =(


    People change like the seasons - J. Cole

    Gewoon blijven afspreken op vrije momenten, jullie zijn toch buurtjes?
    Dan is dat al een stuk makkelijker als wanneer ze verder weg woont!

    Don't worrie, dat hoort allemaal gewoon bij 't leven.

    Je zult ook zien dat je vanzelf ook zelf minder tijd krijgt door het werk dat je hebt en door andere mensen die je leert kennen en misschien wel mee bevriend raakt e.d.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    geloof me in de eertse valt je huiswerk nog wel mee hoor,zeker in de weekenden.
    Je moet gewoon tijd voor elkaar vrijmaken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hé, wij hebben dezelfde pasfoto ^^
    Viel me op x]
    Het huiswerk is heus niet zo erg, dat je nauwelijks meer buitenkomt hoor!
    Tenminste zo zit het bij mij.
    Ga samen studeren =D
    Dan zien jullie elkaar toch, maar studeren jullie ook (:
    En trust me,
    goede vriendschap eindigt niet :]


    wth.

    Maak je maar geen zorgen dat je door je huiswerk gedwongen bent om alleen maar binnen te zitten hoor. [:
    Vooral in de eerste is het huiswerk weinig, en je went er gauw aan. Ook hoe je je huiswerk kan verdelen op bepaalde tijdstippen. Jullie zullen echt nog wel tijd voor elkaar overhouden, maak je niet druk daarover! (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    huiswerk valt opzich wel mee,vooral in de eerste...je moet gewoon goed plannen ;)


    If you believe in yourself anything is possible

    Dankjewel allemaal, dit helpt echt. <3


    People change like the seasons - J. Cole

    xLilian schreef:
    Hé, wij hebben dezelfde pasfoto ^^
    Viel me op x]
    Het huiswerk is heus niet zo erg, dat je nauwelijks meer buitenkomt hoor!
    Tenminste zo zit het bij mij.
    Ga samen studeren =D
    Dan zien jullie elkaar toch, maar studeren jullie ook (:
    En trust me,
    goede vriendschap eindigt niet :]

    Haha ja zelfde icoontje ;d
    & dankjewel! <3


    People change like the seasons - J. Cole

    je kan gewoon afspreken op de momenten dat je niets hoeft te doen.. want die heb je echt wel;) je bent niet 24/7 met school bezig..'
    of spreek gewoon een avond/middag in de week af om even gezellig bij te kletsen, of iets leuks te gaan doen


    Never forget the things that make you smile

    Maak je geen zorgen, als het echte vriendschap is gaat het niet zomaar over! Ik spreek een van mijn beste vriendinnen ook heel weinig, ze zit op een andere school in een ander dorp, en ze woont 18 km van me af, maar ondanks dat zijn we nog steeds beste vriendinnen!

    Dus no worry's!(H)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Rifles schreef:
    Maak je maar geen zorgen dat je door je huiswerk gedwongen bent om alleen maar binnen te zitten hoor. [:
    Vooral in de eerste is het huiswerk weinig, en je went er gauw aan. Ook hoe je je huiswerk kan verdelen op bepaalde tijdstippen. Jullie zullen echt nog wel tijd voor elkaar overhouden, maak je niet druk daarover! (:


    Hope goes lost but never dies.

    het eerste middelbaar is nu niet echt zo erg om te studeren vond ik vorig jaar zelf, je kan gerust blijven afspreken. alleen met de examens is het wat moeilijker maar dat is maar een weekje & in de vakanties kunnen jullie elkaar toch nog veel zien ? veel succes! x


    There's nothing like us.

    Je hoeft toch niet bij elkaar op school te zitten om vrienden te blijven? O_o'


    ars moriendi

    Heb ik ook gehad alleen zit die gene wel bij mij op school, alleen niet in de zelfde klas. gewoon mee om blijven gaan. Avonden afspreken om daar de bios te gaan en zo.


    Love sheds light one the darkest of times

    In het eerste middelbaar krijg je niet veel huiswerk en lessen hoor. :x


    None but ourselves can free our minds.

    Jullie wonen naast elkaar, dan kan je elkaar genoeg zien. En als jullie echt een goede band hebben gaat die echt niet ineens stuk doordat jullie in een andere school zitten. Jullie kunnen ook samen studeren hé, dat doe ik ook met mijn beste vriendin en toevallig woont ze ook naast me (:


    Happiness hit her like a train on a track