• Mijn tante uit Amerika (die ik dus 5 jaar niet meer heb gezien) is hier nu. Echt vet gezellig.=3

    Ik kreeg van haar een klein cadeautje, maar zó leuk. Het zijn van die uhm, "rubber" armbandjes, die allemaal een vormpje hebben (Paars rechthoek, lichtblauwe ster, wit 'spongebob bloemetje', rood hartje, geel vormpje -weet niet hoe het heet.xd- en een groen klavertje). En als ze om je pols zitten hebben ze een grappig patroontje. Maar, zodra je de armbandjes weer af doet, schieten ze terug in hun oorspronkelijke vorm. Echt vet leuk.(flower)

    Stiekem voel ik me nu een trendzetter, als ze hier ook ooit komen._O_

    KLIK!

    Dus, wat vinden jullie?=D


    everything, in time

    Die zijn echt geweldig, dat zoudn nog sieraden zijn die ik zou dragen!


    SLOAN.

    Guitarsolo schreef:
    Die zijn echt geweldig, dat zoudn nog sieraden zijn die ik zou dragen!


    Ja, die zijn leuk hè! Ik ben normaal ook niet zo van de sieraden, maar deze draag ik wel.(:


    everything, in time

    Oehh die zijn cool, ik hoop dat ze hier uitkomen, hoe heten ze eigenlijk? :3


    *insert philosophical cringe expression here*

    Caithlyn schreef:
    Oehh die zijn cool, ik hoop dat ze hier uitkomen, hoe heten ze eigenlijk? :3


    BandZ fun shapes. =3


    everything, in time

    Die dingen zijn vet :'D!


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Oeh nice :9~


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik vind ze wel leuk, maar ik zou ze zelf nooit dragen. Ze passen niet bij mijn stijl. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Super vet!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik vind ze er wel tof uitzien, maar niet aan je arm. x]
    Ik zou ze nooit dragen.
    Maar je weet nooit, enkele jaren terug waren die andere rubberen armbandjes ook in. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik vind ze er wel tof uitzien, maar niet aan je arm. x]
    Ik zou ze nooit dragen.
    Maar je weet nooit, enkele jaren terug waren die andere rubberen armbandjes ook in. =P


    Haha, ik heb ze net een halfuurtje om. Dan moet dat nog even goed gaan zitten.xd


    everything, in time

    Leeeuuk!:9~


    your eyes are like stars in the night.

    Stoer :O :D

    dat zijn echt van die dingen die iedereen na een tijdje gaat dragen


    Leef nu, anders is het straks voorbij.

    hebbeee _O_


    -

    Cloudburst schreef:
    Ik vind ze wel leuk, maar ik zou ze zelf nooit dragen. Ze passen niet bij mijn stijl. (:


    Alis volat propriis.