• Ik vind een jongen leuk maar ik ken hem niet zo heel erg goed, maar ik ben dus tegen hem gaan praten op msn en eerst vond hij me wel aardig alleen toen kregen we een discussie en toen ruzie en nu haat hij mij (heeft hij echt gezegt) en Hij mag wel mijn Beste vriendin. ik ben heel erg jaloers.. en ik wil het goedmaken met die jongen maar hij vind dat ik alleen maar dom doe :'(

    Wat moet ik nu doen?

    EDIT: ik praat niet met hem in het echt.. dat durf ik niet

    [ bericht aangepast op 2 juni 2010 - 16:58 ]


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Geen idee sorry


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    gewoon vergeten; als hij je nu al haat dan is het miss beter dat jij geen moeite gaat doen zodat hij jouw aardig gaat vinden


    If you believe in yourself anything is possible

    Dat ken ik...
    Gaat wel over...
    Ik heb hem opzij moeten zetten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wat een bullshit, iemand haten vanwege een discussie. He needs to stop whining 'nd bitching and get into the real life.

    /Mijn mening.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Wat een bullshit, iemand haten vanwege een discussie. He needs to stop whining 'nd bitching and get into the real life.

    /Mijn mening.

    jep, dat ook.
    Maar je moet je verontschuldigingen aanbieden, zodat hij zich wat minder gekrenkt voelt en zo. Dan komt het vast wel goed. Echt waar.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Je kan hem ook gewoon vergeten is mischien in het begin lastig maar je wilt toch ook niet iemand die door een discussie je al gaat haten.


    Leef nu, anders is het straks voorbij.

    Rifles schreef:
    (...)
    jep, dat ook.
    Maar je moet je verontschuldigingen aanbieden, zodat hij zich wat minder gekrenkt voelt en zo. Dan komt het vast wel goed. Echt waar.


    heb ik drie keer gedaan


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Loveletters schreef:
    (...)

    heb ik drie keer gedaan


    Dan is hij het niet waard.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Gewoon geen aandacht aan schenken. Als jij steeds je excuses gaat aanbieden, denkt hij dat hij alles tegen je kan zeggen, omdat JIJ steeds degene bent die sorry zegt. Laat je niet in de zeik nemen en vergeet hem, hij is je zo echt niet waard!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    xTalkIsCheap schreef:
    Dat ken ik...
    Gaat wel over...
    Ik heb hem opzij moeten zetten.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell