• Ik weet niet zeker of deze suggestie al is gedaan, maar ja, dan hoor ik het wel van jullie.x]

    Ik weet ook niet of het mogelijk is, maar misschien kan Rutger iets instellen, waardoor alle oude gebruikersnamen er maar één keer in staan. Zo heette ik eerst Desolate, toen Christmas en toen weer Desolate. ennudusScrabble. En dat is dus ook zoals het op mijn profiel staat bij oude gebruikersnamen, maar is het dan niet handiger en "mooier" als alles er maar één keer staat, zodat het ook duidelijker is?x;

    Ik ben slecht in uitleggen.xd en onthoud, het is maar een suggestie.(flower)

    EDIT;
    Mensen, ik weet intussen ook wel dat de suggestie al is gedaan, door Jolien.xd So, negeer dit topic gewoon?=D
    Btw, het komt er NIET.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2010 - 17:12 ]


    everything, in time

    Misschien wel, of erachter hoe vaak je hem gebruikt hebt. Bijvoorbeeld: Desolate(2x), Christmas, etc.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Die suggestie is al een keer gedaan en nee hij komt er niet.
    Je oude gebruikersnaam word er gewoon automatisch bij geschreven en het zou wel heel veel werk zijn voor dat computer ding (of zelfs onmogelijk?) om telkens te kijken of die naam er niet al staat.
    Zoiets was het volgens mij waarom we het toen niet hebben gedaan (flower)

    Dat is onmogelijk zoals Krull net al zij.
    Er zijn zoveel leden op Quizlet dat het gewoon te veel tijd gaat kosten.Maar toch goed gevonden(Y)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    xTERROR schreef:
    Dat is onmogelijk zoals Krull net al zij.
    Er zijn zoveel leden op Quizlet dat het gewoon te veel tijd gaat kosten.Maar toch goed gevonden(Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Had ik ooit eens voorgesteld, maar is toen al afgewezen. ^^

    Klikkie.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2010 - 15:06 ]

    xTERROR schreef:
    Dat is onmogelijk zoals Krull net al zij.
    Er zijn zoveel leden op Quizlet dat het gewoon te veel tijd gaat kosten.Maar toch goed gevonden(Y)

    idd en ergens denk ik dat quizlet er dan niet echt sneller op zou worden!

    HateOrLoveMe schreef:
    (...)
    idd en ergens denk ik dat quizlet er dan niet echt sneller op zou worden!


    Dat ook ja.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Het was idd al een keer voorgesteld. Toen wist ik niet of het veel werk zou zijn om het in te stellen.

    Nu bedenk ik me dat het eigenlijk heel simpel in te voeren is, dus dat heb ik dan maar gedaan :D


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    Het was idd al een keer voorgesteld. Toen wist ik niet of het veel werk zou zijn om het in te stellen.

    Nu bedenk ik me dat het eigenlijk heel simpel in te voeren is, dus dat heb ik dan maar gedaan :D


    Yaaay, nu ben ik stiekem trots.(':
    Dankjewel rutger!
    (Y)


    everything, in time