• Halloe ^_^ Mijn broertje en ik willen samen de Sims 3 voor op de PC kopen, dat we de kosten delen zodat het meevalt :]
    Maar weet iemand een winkel waar je hem niet al te duur kan kopen? Want bij Bol.com kost 'ie iets van 60 euro o_0' En op de site van de Bart Smit kan ik hem niet vinden, alleen de uitbreidingen ;'s
    We willen er maximaal 50 euro aan uitgeven maar als het goedkoper kan is dat natuurlijk ook fijn, mwehe (cat)


    Alis volat propriis.

    Er was een winkel waar hij voor 40 euro lag, ik weet alleen even niet meer welke.
    en in de bart smit issie 50 euro. Althans, bij mij in de buurt dan.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hij is erg duur, omdat hij net uit is.
    Sims 2 bvb is al in prijs gehalveert :S Misschien kun je ff op marktplaats ofzo kijken? ^^ Er staan altijd wel bieders op die het spel weg doen omdat hun computer de systeemeisen van het spel niet aankan.


    ars moriendi

    Sims 3 hangt rond de 50 denk ik , en ik heb hem al , deze game zal je zeker niet teleurstellen
    x.


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Volgens mij kan 'ie nog 's 40,- zijn ergens.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2010 - 20:23 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    @ Flashpoint
    Ah, ok ^_^
    @ Mercury
    Ghehe, we willen niet via Marktplaats, vertrouwen we niet ;x
    @ Kawaii
    Ik weet het, ik ben er verslaafd aan, maar ik vind het een beejte lullig om het steeds bij een vriendin te moeten spelen :x
    @ Semetal
    Oeh, dat valt mee, in dat geval zouden we hem al supersnel kunnen kopen :9~

    [ bericht aangepast op 1 juni 2010 - 20:25 ]


    Alis volat propriis.

    Ik heb het voor 50 euro gekocht.

    - Maar als ik je iets mag aanraden, ik zou het niet kopen hoor. Het valt tegen en naar mijn menig geld niet waard. ;x


    We'll never be as young as we are tonight

    @ Greed
    Hoezo vind je hem meevallen? Ik vind hem echt verslavend :9~
    Vooral poppetjes maken, daar kan ik uren mee bezig zijn ;x


    Alis volat propriis.

    Bij MediaMarkt was 'ie geloof ik onder de 60,-.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik had 'm voor 50 euro bij E-plaza gehaald. Ik moet toegeven, ik vind 'm niet zo bijzonder. Ik vind Sims 2 eigenlijk minstens net zo leuk.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Skeleton schreef:
    @ Greed
    Hoezo vind je hem meevallen? Ik vind hem echt verslavend :9~
    Vooral poppetjes maken, daar kan ik uren mee bezig zijn ;x

    Ik vond het in het begin echt geweldig maar na een tijd begon het wat te vervelen. :')


    We'll never be as young as we are tonight

    Greed schreef:
    Ik heb het voor 50 euro gekocht.

    - Maar als ik je iets mag aanraden, ik zou het niet kopen hoor. Het valt tegen en naar mijn menig geld niet waard. ;x


    Een vriendin van mij heeft ook de sims 3 gekocht, en ook zij zegt dat het spel erg tegenvalt en dus niet de moeite waard is.


    If we had not a soul, music would have created it.