• Muh, ik had vandaag een examenproef van Nederlands en Engels, maar ik ben naar huis gestuurd. Ik ben ingestort op school en ik moest vijf keer bijna kotsen.
    Toen ging ik met de auto naar huis en toen moest ik echt kotsen, buiten de auto. Het kwam zelfs uit me neus, gatver.
    Thuis heb ik nog zes keer gekotst, ik kan zelfs geen thee binnenhouden..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Semetal schreef:
    Jap, sucks. Maar liever dat, dan me uren lang fucked up voelen. Ik voelde me eens 's nachts echt vreselijk, ik kotste de hele vloer onder en ik was helemaal weer op en top fit :Y)

    Maar dat van jou is natuurlijk veel erger ;o Wat is dat trouwens, gal kotsen? Dx


    Gal kots je uit als je maag leeg is. Dan valt er als het ware niks uit te kotsen, dus komt zeg maar het 'glazuur' van je maag een beetje naar boven.
    Als ik het goed heb... (:

    Naja, wel zoiets. Ik heb het ook wel eens, doet echt pijn wanneer het langs mijn keel zo naar boven komt. En gal lijkt op plas. :X


    Scream for mercy!

    Ik weet nog dat toen ik heel klein was, ik in mijn schoolrugzak had gekotst om 4 uur 's nachts, omdat dat het enige was, was het dichtst bij me stond, rofl.
    Anyways, beterschap (flower)


    I hope heaven needs you more than I do now.

    en mwij moeten dit weten omdat =x?

    wel zeilig, i hate kotsen


    It's never loud enough

    Scandal schreef:
    Ocharm, hoop dat het beter wordt. (flower)

    Ikook <3


    You can agree with me or you can be wrong

    Oh, dat is wel zielig.

    Ik heb ook meegemaakt dat ik me al de hele dag slecht voelde, bijna niets had gegeten enzo en het voorlaatste lesuur moest ik kotsen (gelukkig had ik al een toilet gevonden). Ik heb direct gevraagd om naar huis te gaan. Thuis kon ik ook niets binnen houden, en zelfs met lege maag kotste ik nog water op. Die dag en nacht waren een echte hel!


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]