• Ok het zit zo:

    Ik vind een jongen waarschijnlijk leuk. Ten miste ik word blij als ik hem ziet en depri/verdrietig als hij weg is. En denk ook nog is redelijk vaak aan hem.

    Maar dat is redelijk normaal allemaal het probleem is. Hij is dus een goede vriend van mijn beste vriendin. Ik ken hem ook via haar. En hij is ook nog is redelijk depri. Zijn hyves pagina is helemaal zwart enzo.
    Maar het probleem ga ik mijn best doen om hem te krijgen of niet.
    Door mijn beste vriendin heeft hij dus iets minder zelfmoord gedachtes. En zij is dus bang dat als ze ruzie krijgen. Denk ik dat hij zelfmoord gaat plegen. Als het uit zou gaan. Moet mijn vriendin dan kant kiezen en dat wil ik haar niet aandoen.

    Wat moet ik doen?????


    Het komt wel goed schatje <3

    -

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 14:47 ]


    I Love You

    Kijk, volgens mij moet jij eerst met je vriendin praten en toegeven dat je verliefd op hem bent en wat je voor hem voelt, dan kan je vriendin je ook zeggen wat ze erover dnekt en misschien komen jullie er samen wel uit. En dan zou ik samen met je vriendin ook met hem gaan praten, nadat je het hem vertelt hebt, als je vriendin het er mee eens is.

    Het is meer moet ik met hem nemen als het uit gaat denk ik dat hij het niet volhoudt ofzo.
    Ik had vandaag eigenlijk al op school besloten dat ik mijn verliefdheid maar negeer. Heerlijk al mijn emotie weg schrijf ofzo.


    Het komt wel goed schatje <3