• Het gaat over Allison die haar zus Alice verliest Nadat ze in een inrichting terecht komt. thats right een twilight storie. als ze haar zus terug vind red ze haar van een wolf. Ze komt erachter wat ze echt is.
    rollen:
    [2]Kinderen van Artemis
    [3]kinderen van ares
    [1] kind van Neptunes MiaMoon
    [1] beschermer van Alison.

    rol:
    naam:
    leeftijd:
    karakter:
    wapen:
    foto:
    extra:

    [ bericht aangepast op 31 mei 2010 - 18:57 ]

    rol:kind van Artemis
    naam:Maider
    leeftijd:vijftien
    karakter:Maider is een geval apart, een meisje die een andere persoonlijkheid heeft dan veel van haar leeftijd. Maider heeft geen moeite met leren, nee ze is erg slim. maar Maider heeft er last van dat ze niet erg sociaal is, ze houdt niet van delen en is erg gierig. daarom mogen mensen haar vaak niet en negeren maider daarom, maar mensen die haar diep van binnen kennen weten dat Maider een geweldig meisje is.
    wapen:Een Dolk
    foto:Maider
    extra:Maider heeft al maanden een crush op; Flint Kingsley, wat ze niet weet is dat hij ook een crush op haar heeft.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2010 - 18:42 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    rol:Kind van neputunes
    naam:Marous
    leeftijd:15
    karakter:Marous is apart maar gevaarlijk ,als je der ken kan ze heel erg luief zijn doe je haar of der vrienden wat aan is ze de duivel dus ik zou zeggen ren maar weg voor je leven,Ze heeft moeite om naar school te gaan dus 9 van 10 komt ze te laat op school.Als er niewe mensen zijn is ze heel erg nieuwsgierig
    wapen:Zeis of lange zwaard
    foto:http://erikatt.deviantart.com/art/Behind-blue-eyes-100138514
    extra: Ze merkt niet als iemand op der is tot ze het hoort van der vrienden dan schaamt ze zich dat ze het niet zach


    Never regret something that made you Smile

    als er niet meer mensen komen ga je dan zelf mensen spelen>>>?????????


    Never regret something that made you Smile

    dat weet ik nog niet ik denk dat ik ze dan zelf bedenk ja.

    rol: Dochter Artemis
    naam: Zoé Elena Bryant
    leeftijd: Zestien
    karakter: Zoé is een heel fleurig en lief meisje. Ze staat altijd voor haar vrienden klaar en heeft het niet moeilijk om nieuwe vrienden te maken. Ze heeft een hekel aan de kinderen van Aphrodite om hun ijdelheid en trekt haar grote mond altijd open tegen de Areskinderen. Ze gaat nooit een gevecht uit de weg en is een zeer gevoelig meisje als het om haar moeder gaat. Ze had haar moeder eens ontmoet en ze waren de beste vriendinnen geworden. Ze houdt verschrikkelijk veel van zingen en ze schrijft dan ook haar liedjes zelf. Ze kan piano, drum, gitaar en harp spelen. Ze is eerlijk en zegt alles eerst voordat ze erover nadenkt. Ze is speels en een pracht van een vriendin. Ze kan redelijk kattig zijn als ze genegeerd wordt of als ze haar gelijk niet krijgt. Ze is zeer strijdlustig en houdt van een goed oefengevecht in de arena's van KAMP-HALFBLOED. Ze heeft een hart van goud en is een echte knuffelbeer.. Ze is snel verveeld en houdt veel van actie.
    wapen: Pijl en boog, ze is op haar best in of rond het bos en als de maan hoog aan de hemel staat, ze heeft nog een speciale gave meegekregen. Zoé kan zich transformeren als ze moet vechten en ze heeft geen pijl en boog bij. Dit is haar transformatie, het heet Destinix
    foto: Zoé!
    extra: Ze heeft een tatoeage in haar nek van een eerste kwartier-maan. Ze is de beste vriendin van Percy Jackson en stiekem een klein beetje verliefd op hem. Voor Zoé wist dat ze een halfgod was was ze een beginnede zangeres, wat ze moest opgeven om naar KAMP-HALFBLOED te gaan, Zoé verzorgd er elke avond het feest en blijft steeds dag in dag uit zingen.

    Ik hoop dat ik erin zit..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.