• Ja, dit is dus ff een vraag...
    Mensen maken topics over Justin Bieber, bijv. die van; Wat is er zo leuk aan hem? En die tattoo nogwat x] Niet alleen die hoor. ( Maar niet dat ik dat erg vind, ofzo..) Ze zijn dan misschien geen fan, maar bemoeien zich er wel steeds mee. Ik bedoel, laat hem toch. Hij kan toch ook niet helpen dat miljoenen meisjes hem leuk vinden, of zelfs voor hem flauwvallen. Wat boeit het hun eigenlijk? Hij heeft een mini-tattootje, so what? Ze letten op de kleinste minpuntjes van hem. Mijn vraag is dus: Waarom houden ze zich er steeds mee bezig, als ze toch niks met die gozer hebben? Ik vind het eigenlijk een beetje raar... ( mijn mening dan =P )


    P.S. Ik heb niks tegen de mensen die de topics maken hoor, maar ik wilde er gewoon even wat over zeggen :X


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    jij houdt je er nou toch ook mee bezig?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Lyrics schreef:
    jij houdt je er nou toch ook mee bezig?


    Snap je eigenlijk wel wat ik bedoel? :8


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    ze doen dat omdat ze zo hun mening kunnen zeggen.
    (Je doet het nu toch ook?)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Blessed schreef:
    ze doen dat omdat ze zo hun mening kunnen zeggen.
    (Je doet het nu toch ook?)


    You can run but not hide

    Sorry, inhoud van je topic verkeerd begrepen.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2010 - 15:45 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik heb je titel duidelijker gemaakt. ;)


    Let the Night embrace you

    Blessed schreef:
    ze doen dat omdat ze zo hun mening kunnen zeggen.
    (Je doet het nu toch ook?)


    Duh... maar daar heb ik het niet over. Ik bedoel dat ze alleen maar kritiek geven, hij is toch ook niet perfect ofzo. Alsof hij alleen maar slechte eigenschappen heeft.

    - Ik heb niks tegen die topics, maar ik vind het gewoon een beetje raar, dat mag toch? -


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Rosario schreef:
    Ik heb je titel duidelijker gemaakt. ;)


    Bedankt Rosario x]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    STARxCHICKK schreef:
    (...)

    Snap je eigenlijk wel wat ik bedoel? :8


    ja.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Lyrics schreef:
    (...)

    ja.


    Denk ut niet... :X Lees de titel xD


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Sorry, maar deze topic vind ik nogal nutteloos.


    You can run but not hide

    STARxCHICKK schreef:
    (...)

    Denk ut niet... :X Lees de titel xD

    jij houdt je er toch mee bezig met mensen die zich bezig houden met justin bieber ookal mogen ze hem niet, dus ik weet niet maar ik snap het wel.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Lyrics schreef:
    (...)
    jij houdt je er toch mee bezig met mensen die zich bezig houden met justin bieber ookal mogen ze hem niet, dus ik weet niet maar ik snap het wel.


    Ik reageer er alleen maar op, en kijk wat jullie er van vinden hoor. Ik doe niet hetzelfde als wat zij doen, dit is heel iets anders.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Wat wordt er toch veel gezeurt over Justin Bieber. Laat iedereen lekker zijn mening uitspreken of je hem nou wel of niet mag. Dan zou het hier een stuk gezelliger zijn.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    STARxCHICKK schreef:
    (...)

    Ik reageer er alleen maar op, en kijk wat jullie er van vinden hoor. Ik doe niet hetzelfde als wat zij doen, dit is heel iets anders.


    okéoké, maar laat het gewoon. gewoon er niet opklikken + lezen, dat is het makkelijkste :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking