• Ja!
    Ik zal uitleggen waarom:
    1. ik ga morgen naar Engeland, voor een week zeg maar :3 Naja, 4 dagen en op donderdagavond gaan we reizen x_x -De hele avond x'D- We beginne dan met de terugreis om 23 uur en we zijn pas weer terug bij school rond 8 uur x'D
    Maar ik voel dat het super gezellig wordt en leuk en gewoon super gezellig!
    2.Verder heeft mijn "crush" ding, naja, ik weet niet of ik hem wel echt super leuk vind, al denk ik eigenlijk van wel :3 Maaar.. vorig jaar heb ik ook met hem gekrabbeld en toen deed ie vet kortaf. En nu! Krabbelt hij van die vet lange verhalen! Oh godjes, dat vind ik stiekem echt vetjes! :3 Alleen een probleem, hij zit in het orkest van mijn broer en zusjes, waar die in zitten. En die gaan binnenkort naar belgie met dat orkest en hij gaat mee en dan hoop ik dat mijn broer en hij niet over ons gekrabbel gaan praten, want like ik wil niet dat mijn broer dan steeds mijn hyves gaat bezoeken enzo ;x
    Maar dat ik pas over een tijdje, ik geloof niet het volgende weekend maar die ernaar. Maar voor de rest voel ik me op en top! (krul)

    Maaak er een Leuke week van en veel Succes met je Cruch xo


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    @ hierboven,
    hihi, spaanks!

    Oooeeh leuk :3 Veel plezier in Engeland en ik hoop dat je crush niet teveel aan je broer vertelt :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Oehh, veel plezier. En hopen dat je crush een beetje broertjes bestendig is.:Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Whiehie, lekker Mireille!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    oow dat is wel heel leuk :D:D
    have fun :P


    Have funn!!

    Veel plezier.:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*