• Ik heb dus net met myn vriendin glaasje gedraait. 3 x geprobeerd en 2 x contact met geesten : 1 engels man James & myn opa.
    best bizar.. :S en we weten zeker dat wij het wijnglas niet verplaatst hebben. in ieder geval de geesten hadden niet zoveel te melden. maar oke. straks willen we misschien nog 1 x proberen. maar dan moeten we wel goede vragen hebben...


    We can only learn to love by loving.

    En anders reageren ze het op "jouzelf" af ;')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    voor de mensen die het niet snappen
    met glaasje draaien kun je geesten oproepen je hebt letters en cijfers nodig en het als je een geest hebt opgeropen zal het glas vanzelf naar de letters en cijfers toebewegen ofso. er zijn goede en slechte geesten. slechte geesten kunnen je het leven zuur maken dat je zelfmoord zou kunnnen plegen dus mensen HOUD ER MEE OP!!

    voor de mensen die het niet snappen
    met glaasje draaien kun je geesten oproepen je hebt letters en cijfers nodig en het als je een geest hebt opgeropen zal het glas vanzelf naar de letters en cijfers toebewegen ofso. er zijn goede en slechte geesten. slechte geesten kunnen je het leven zuur maken dat je zelfmoord zou kunnnen plegen dus mensen HOUD ER MEE OP!!

    wow

    ik zal je een waargebeurt verhaal vertellen in een topic erover wacht

    voor de mensen die het niet snappen
    met glaasje draaien kun je geesten oproepen je hebt letters en cijfers nodig en het als je een geest hebt opgeropen zal het glas vanzelf naar de letters en cijfers toebewegen ofso. er zijn goede en slechte geesten. slechte geesten kunnen je het leven zuur maken dat je zelfmoord zou kunnnen plegen dus mensen HOUD ER MEE OP!!



    HIER IEMAND WAAR IK HET MEE EENS BEN! Hehe eindelijk niet zo'n naief iemand.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik zal je een waargebeurt verhaal vertellen in een topic erover wacht

    laat je het me dan wete als hy er is?
    danke
    x

    haha ja ik ben als de dood voor geesten ook al kon ik er vroeger mee communiceren maar toen was ik klein.

    haha ja ik ben als de dood voor geesten ook al kon ik er vroeger mee communiceren maar toen was ik klein.

    haha ja ik ben als de dood voor geesten ook al kon ik er vroeger mee communiceren maar toen was ik klein.

    ik zal je een waargebeurt verhaal vertellen in een topic erover wacht


    Net als Bloody Mary. Dat gaat met spiegels. Ohgash dat is zó gevaarlijk ook. en weetje, met dat bord met letters, als je het zelf maakt hoe gevaarlijker het is!!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Hoezo noemt ze het avontuur? Zo leuk is het helemaal niet >.<'


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    fét skérríé...

    ^^ oke... dat laatste was bizarder dan de vorige 2 xl
    nu ik wel bang xl
    en broodzak bewoog egt... xl


    We can only learn to love by loving.

    ^^ oke... dat laatste was bizarder dan de vorige 2 xl
    nu ik wel bang xl
    en broodzak bewoog egt... xl
    engggggg

    (...)engggggg


    idd..
    we kregen net contact met een vrouw : Nadia.. berg fzo..
    en die was vermoord *rill*
    en die had 2 kindjes << vertelde se ;; winston en mary
    en meer vertelde ze niet egt behalve toen myn vriendin vroeg ;;
    wil je ons bangmaken ?
    antwoorde se met :
    Ja..


    We can only learn to love by loving.