• Hello everybody!

    Ik heb weer een nieuw verhaal, en daarbij horen natuurlijk ook rollen.
    Dus als je in mijn verhaal wilt, doe de opdracht dan goed ;D.

    Opdracht: Bedenk de leukste personage met een leuk verhaaltje erover, dan zal ik de leukste uitzoeken. Met foto erbij natuurlijk! ^^

    Bleed kisses xx LunaLight.

    Het normale wereldje, waar de meeste mensen niet geloven in heksen/demonen & tovenaars. Maar als Kira een knappe jongen ziet, is ze van plan om hem te volgen. Het volgende moment wordt het haar te donker, en ligt ze op een koude vloer. Ze heeft er meteen al spijt van dat ze hem heeft gevolgd, want er gebeuren rare dingen..

    Kira is zeventien jaar en gelooft in magie en tovenarij. Haar ouders zeggen dat ze niet zo moet aanstellen, en dat ze die wereld toch nooit zal ontdekken. Dat ze beter in haar eigen wereld moet blijven. Haar ouders zijn erg streng over opleiding en liefde. Als een jongen, die Kira leuk vindt, niet een goede komaf heeft of slecht leeft (arm, etc) wijzen de ouders van Kira hem meteen de deur.
    Kira is een flapuit, ze zegt straight away of ze je aardig vindt of niet. En als ze je niet aardig vindt kan je meteen die kille blikken van haar ontwijken, want die zijn niet te overleven. Ze heeft een mooi uiterlijk, alleen heeft ze niet veel ervaring met de liefde. Ze is er ook niet echt mee bezig, ze is nog niet iemand speciaals tegen gekomen die haar kan veroveren. Behalve haar kille woorden en mooie uiterlijk vind ze het leuk om te zingen en tekenen.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Arachne: "Nicht van Kira"
    Casanova: "Een goede vriendin van Kira"
    LaPush: "Meisje dat Kira bewondert"
    MysticFool: "Magische vriendin van Kira"


    Als jullie meer willen weten over dit verhaal moeten jullie het lezen ^^
    & lees ook alstublieft mijn andere storie! Blue Moon. ^^

    [ bericht aangepast op 12 juni 2010 - 3:48 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Die ene hele knappe jongen.
    Sam van Berensen
    Een stoere jongen met veel meisjes achter zich aan. Hij vind zichzelf heel wat en zijn vrienden lopen als hondjes achter hem aan. Hij maakt misbruik van zijn macht en laat iedereen alles maar voor hem op knappe. Hij laat andere zijn huiswerk doen, koopt leraren om aan laat zich bij exames zich de antwoorden in fluisteren via een oortje.
    Hij is een echte kakker en heeft ook erg veel geld.
    Bruine krullen. Een strak lijf en erg veel spieren waar de vrouwtjes wel voor vallen.
    http://xxx-flooor.hyves.nl/fotos/922774077/0/xKTH/?pageid=61BX9FXZQ3CWO0WCG (het is die jongen)

    is dit wat je bedoelde??? laat het me maar ff weten? xD


    When words fail music speaks

    snap niet wat ik moet invullen>.<


    Never regret something that made you Smile

    Ik wil wel een rol, maar wat voor rollen heb je nodig / wat moet ik invullen?


    Hope goes lost but never dies.

    Casanova schreef:
    Ik wil wel een rol, maar wat voor rollen heb je nodig / wat moet ik invullen?

    Oh, je mag het zelf verzinnen, die rol dan. :3 Ik had het even aan mijn zus gevraagt, he he.

    Opdracht: Bedenk de leukste personage met een leuk verhaaltje erover, dan zal ik de leukste uitzoeken. Met foto erbij natuurlijk! ^^

    [ bericht aangepast op 30 mei 2010 - 21:25 ]


    Zusje:
    Ginger
    Ginger is 15 jaar en gek op lezen. Ze vind boeken lezen altijd belangrijker dan andere dingen en maakte daar haar wereld van. Ook houd ze een web-blog bij als anoniem meisje met de naam: Jennifer. Ze vind het belangrijk er goed uit te zien en roddelt vaak. Ze is niet bepaalt een alleen staand meisje in de klas en is nog net niet de populairste. Als ze boos is gaat ze domme tekeningen maken van personen die ze haat.
    foto: http://images2.fanpop.com/images/photos/7100000/Bonnie-Wright-harry-potter-7155278-540-536.jpg

    Lauren is Kira's nichtje en haar beste vriendin. Ze is een jaar ouder dan Kira, en dus 18. Ze studeert nu Frans, dit is jaar eerste jaar. Het studie loopt goed, en daarnaast gaat ze ongelooflijk veel uit. Een weekend niet uitgegaan, is een weekend niet geleefd. Dat is haar motto.
    Lauren heeft een vriendje, Alex. Ook heeft ze vele aanbidders: Lauren is namelijk ongelooflijk knap. Ze heeft veel, dik, lang en bruin haar. Ze heeft lichte ogen en volle lippen.

    Lauren is echt een gezelligheids-mens. Ze móet mensen om zich heen hebben, anders wordt ze gek.
    Ze is zeer geliefd, omdat ze altijd vrolijk is. Maar iedereen heeft slechte eigenschappen, en zo ook Lauren. Ze kan er namelijk niet goed tegen als iemand met Alex flirt. Alex is háár vriendje, en dat moet zo blijven. Ze wordt onzeker door al dat geflirt. Want, wil Alex haar nog wel? Hij kan veel beter krijgen, denkt ze. Die onzekerheid is echter voor niets, Alex geeft zielsveel om Lauren en is niet van plan haar te laten gaan.

    http://api.ning.com/files/XQxEtYw9dWpb*JAbaYeFtONJHazU4Q4ZTAgXL-P9uDE_/6yb8im0.jpg

    Naam: Cassidy Martin
    Rol: Een goede vriendin van Kira, maar als Kira haar verteld over die 'andere wereld' gelooft ze haar niet.
    Leeftijd: 19
    Foto & beschrijving: Foto.
    Cassidy heeft lang, zwart haar met een slag dat tot vlak over haar schouders komt. Ze heeft grote, diepbruine ogen en een mooie, olijfkleurige huid. Haar benen zijn in verhouding met de rest van haar lichaam vrij lang, waardoor ze bijna alleen maar spijkerbroeken draagt. Ze heeft een schoenenfetisj, en dus een uitgebreide collectie aan hakken, sandaaltjes, slippers en sneakers.
    Karakter (uitgebereid): Cassidy's karakter kun je misschien nog het beste omschrijven als 'hippie'. Is er een ruzie? Cassidy sust hem. Zelf past ze altijd op haar woorden en zal ze nooit bedoeld iemand kwetsen. Ze is heel erg het type 'no nonsense'- als je iets verteld wat nergens op slaat, geloofd Cassidy het niet. Haar motto is 'Laat gisteren voor wat het is, en richt je niet op morgen.' Mede daarom lijkt er niets waar Cassidy bang voor is. Sterker nog- ze durft alles aan, en is maar voor twéé dingen bang: Haar dierbaren verliezen & spijlen.
    Hobby's: Eigenlijk alles. Van lui op de bank hangen en chips eten tot parachutespringen, voetbal, surfen enzovoorts.
    Wat kan je écht niet: Vlees eten. Cassidy is dus ook streng vegetariër.
    Lievelingseten: Fruitsalade.
    Wat is je grootste angst, hoe komt dat?: Cassidy is als de dood voor spijlen. Niet dat ze bang is ergens vanaf te vallen, integendeel. Maar als klein kindje zag ze een film waarin iemand mensen ophing aan spijlen, en sindsdien ontwijkt ze ze angstvallig.
    Extra's: Cassidy is zeer gehecht aan een klein, gouden kettinkje dat ze van haar toenmalige beste vriend gekregen heeft, voor die ging verhuizen. Ze heeft hem nooit meer gezien, maar heeft het kettinkje altijd om.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2010 - 8:30 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Meisje dat Kira bewondert

    Volledige naam: Sandy Mary Jones
    Geslacht: Vrouwelijk
    Bloedsoort: Dreuzeltelg
    Woonplaats: Londen, Engeland.
    Leeftijd: 16 jaar.
    Afdeling: Huffelpuf
    Status in de liefde: Vrijgezel
    Uiterlijke kenmerken: Donkerbruin glanzend bruin haar, lichtbruine getinte huid, lichtbruine ogen, slank en soepel lichaam.
    Innerlijke kenmerken: Vriendelijk, behulpzaam, overbezorgd, grappig en erg verlegen.
    Huisdier: Bruine rat, genaamd Stan.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 16:58 ]


    Behind every great man there’s a great woman

    Ontzettend bedankt voor de rol!
    <3


    Behind every great man there’s a great woman

    Goede vriendin die weet dat de magische wereld bestaat en er deel van uitmaakt en haar er een deel van laat zien( is da goed?)
    Volledige naam: Michelle Mia Miller
    Geslacht: Vrouwelijk
    Bloedsoort: Volbloed
    Woonplaats: in hetzelfde dorp als kira
    Leeftijd: 16 jaar.
    Afdeling: griffoendor
    Uiterlijke: Michelle is een mooi meisje ze heeft bruine haren en een slank figuug en felblauwe ogen
    Michelle Mia Miller
    Innerlijk: Vriendelijk, behulpzaam, grappig, dapper, avontuurlijk
    Huisdier: een uil hij heet Moonie

    Extra: Michelle houd van avontuur en vind het daarom ook gezellig om Kira mee te nemen naar de magische wereld en laat haar in de vakanties vele magische plekken zien. Ze houd ook veel van vechtsporten en weet hoe ze zich moet verdedigen. Ze is niet zo populair in de gewone wereld maar in de magische wereld juist wel omdat ze beroemde ouders heeft (voor de magische wereld de mensenwereld weet daar niks vanaf.) Michelle is ook een transformagierer dat betekend dat ze haar uiterlijk kan veranderen het kan soms wel van pas komen en vooral omdat ze schouwer wil worden nadat ze klaar is op zweinstein.(zoiets?)

    heey wil je melden of ik rol wel of neit heb
    xx

    [ bericht aangepast op 10 juni 2010 - 16:13 ]


    Be yourself, before you forget who that is.