• Ik merkte dus dat je bij Quizlet aan multi-login kan doen. (Vanaf meerdere pc's/browsers inloggen op hetzelfde account) Dus als je gehackt wordt wanneer je online zou zijn, krijg je daar geen melding van.
    Nu is mijn suggestie: Als er vanaf een andere pc/browser op hetzelfde moment wordt ingelogd op hetzelfde account, dat je daar een melding van krijgt.

    Ik hoop niet dat dit een domme suggestie is.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Inderdaad, of dat je uitgelogd wordt o.i.d.
    Goed idee!


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Technisch gezien wordt dat heel lastig. Ik zal er eens naar kijken, maar verwacht er niet teveel van.

    Je kunt beter kiezen voor een wachtwoord dat minder snel te raden is zodat de kans kleiner wordt dat je gehackt wordt.


    Dit is mijn signature...

    Prodigy schreef:
    Lijkt me wel heel handig, maar is dat niet heel moeilijk om te programmeren? O_O


    Some people make the world special just by being in it

    Het lijkt me idd wel handig ^^


    Your Butt is Mine!

    Zeker een goede!


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    Miauw schreef:
    Ik vind het op zich geen slecht idee (:

    okee , mss wel goed , maar mss word je dan zelf geblokkeerd als er iemand je quizlet aan het hacken is xD ?
    ik snap niet zoveel van zo'n dingen , maar ik wil maar zeggen , hoe weet je welke persoon de hacker is :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Caithlyn schreef:
    Ik merkte dus dat je bij Quizlet aan multi-login kan doen. (Vanaf meerdere pc's/browsers inloggen op hetzelfde account) Dus als je gehackt wordt wanneer je online zou zijn, krijg je daar geen melding van.
    Nu is mijn suggestie: Als er vanaf een andere pc/browser op hetzelfde moment wordt ingelogd op hetzelfde account, dat je daar een melding van krijgt.

    Ik hoop niet dat dit een domme suggestie is.

    Eigenlijk vind ik dat een goed idee, want laat ons maar zeggen dat ik ooit gehackt was toen ik online was =/


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    goed idee


    ars moriendi

    geeft me een goed gevoel. want ik wil niet dat alles verloren gaat.

    Het is wel handig als dat er komt. Maar ik schrijf samen met iemand dus zit die ook wel eens op mijn account. Er moet iets komen dat je je account dan meteen kan blokkeren als je denkt dat je gehackt word.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Maar als je nou gewoon je wachtwoord op geen enkele manier doorgeeft is het ook niet nodig :Y)


    .

    Mockingjay schreef:
    Maar als je nou gewoon je wachtwoord op geen enkele manier doorgeeft is het ook niet nodig :Y)

    Er zijn genoeg slimme pc nerds die met een bepaald programma zo jouw wachtwoord kunnen achterhalen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik weet niet, ik schrijf met meerdere mensen op mijn account dus als ik dan steeds een melding krijg word het voor mij in ieder geval heel irritant(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    PUKKELxDING schreef:
    Dat is helemaal geen domme suggestie. Lijkt me heel handig.


    None but ourselves can free our minds.