• Deze jongen Ardi Rizal is pas 2 jaar oud, en rookt nu al gemiddeld 2 pakjes per dag (ong.40 sigaretten)
    Ik vind het er niet uitzien, oké als je rookt dat is je eigen keuze. maar je laat je kind van 2 toch geen sigaret roken?

    [ bericht aangepast op 28 mei 2010 - 15:54 ]

    Ivan schreef:
    Wow hij heeft ook echt zo'n rokershandje. Hij kan roken op een manier zoals alleen echte rokers dat kunnen met zo'n sigaret in de handen. Sodeju.


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind het jammer dat dat kind daar nog niets van snapt en dat die ouders hem dat maar gewoon toewerpen.. :l

    Arm kind...


    Let the Night embrace you

    Username schreef:

    Hier heb ik drie woorden voor:
    O mijn God.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik geloof persoonlijk niet dat hij twee is, maar het is sowieso ziek.


    Destroy what destroys you.

    Ascendancy schreef:
    Dat arme kind moet bij zijn ouders weg gehaald worden.


    ja, die ouders zijn echt niet goed bezig. Hoe kun dit je kind aandoen? Snappen ze dan niet dat dit ongezond is?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Omgg xo
    Dat is pas erg!!


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Serieus, dit is ziek.


    "Don't look back, you're not going that way."

    tsja. Sommige ouders zijn gewoon te dom voor woorden.
    zijn vader zegt ook dat hij vind dat zn zoon er gezond uitziet. Valt het jullie ook op dat hij een beetje geel ziet? Iets wat duidt op een leverziekte.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2010 - 23:18 ]

    wordt die ni weggehaald bij zijn ouders?
    roken is niet sexy, you know ;p


    Alors on danse

    Ik vind het echt zielig voor dat jongetje die ouders vermoorden hem gewoon op die manier het is gewoon ziek


    Als ik val sta ik op als ik sta val ik op

    xLilian schreef:
    Die gaat op z'n 10e dood


    En hij is pas 2... hij heeft geen verstand van wat ie doet, zijn schuld is het niet, maar van zijn verzorgers!!


    "I'm a loser, that means I've been lost before."


    Deze video is verwijderd in verband met het schenden van de gebruiksvoorwaarden.


    ??


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Poseidon schreef:
    Dat is wel echt ziek gewoon, je laat je kind toch niet gewoon roken?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    volgends mij is hij geen twee hoor, hij lijkt veel ouder.
    Maar dit is echt gewoon gestoord :S
    dat kind moet weggehaald worden bij zijn ouders hoor want dit is puur kindermishandeling :S


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney

    Sick :|


    You are beautiful, you are love.