• Ghehe, nouja niet echt maar ja, iemand anders de schuld geven is een stuk makkelijker. Grmbl.

    Sorry dat was iets van vanmiddag.
    Maar goed, door Q en door mijzelf dat ikQ niet afsluit ben ik nog steeds niet aan natuurkunde begonnen. En als ik hiervoor een onvoldoende haal, sta ik zeker een 5 en dat wil ik niet voor mijn rapport. Gewoon één keer in mijn hele leven geen onvoldoende staan voor natuurkunde.
    Dus, het is jullie schuld.(krul)
    Pfffft, dit is echt vervelend.
    Wacht eens. Het is ook de schuld van natuurkunde zelf. Het is gewoon té saai om te leren. Ja, dat is het gewoon.
    Grmbl.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    XD dat ken ik ja
    stond begin van het jaar een 4.5, nu heb ik like een 5.9 op mn rapport en daar ben ik trots op!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Rifles schreef:
    (...)
    Serieus? Ik heb medelijden. (':
    Haha nee grappje. Wat doe je dan voor werk?


    Ik werk in een radiozaak (aka technische winkel). Daar verkopen ze allemaal technische onderdelen, van kabels tot lampen fittingen tot printplaten en van alles wat je daar op kan solderen en verder nog van alles (teveel) ertussen in. :P

    Kortom, de 'troep' die in/op veel apparaten, huizen, enzovoorts, zit verkoop ik. :P
    Komt veel natuurkunde bij kijken ook regelmatig.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2010 - 9:17 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Quizlet is gewoon te verslavend en Natuurscheikunde is gewoon te saai en te moeilijk om een beetje helder uit je hoofd te leren.


    your eyes are like stars in the night.

    Whahaha :')


    I don't need words to feel those lips.

    Cappuccino schreef:
    Natuurkunde, is dat zoiets als biolgie, to en aardrijkskunde tezamen? :'D

    Neeh het is nrml gezien Biologie, Chemie en Fysica samen xP Ik heb dat ook maar by ons heet het Natuurwetenschappen

    Poseidon schreef:
    Quizlet is gewoon te verslavend en Natuurscheikunde is gewoon te saai en te moeilijk om een beetje helder uit je hoofd te leren.

    Jij snapt het.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    das nou echt toevallig, gister was ik ook op quizlet en ik moest óók natuurkunde leren, voor een proefwerk dat we vandaag hadden. Maar ik bleef te lang op quizlet:$


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik leer er al niet eens meer voor (': Kutvak.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik ben de enige die natuurkunde leuk vind, volgens mij:Y) Waarbij het ook wel scheelt dat ik het allemaal snap als ik het in mijn boek heb doorgelezen. En ik niet hoef te leren, want ik leer het automatisch uit mijn hoofd tijdens het maakwerk:Y) Maar die exacte vakken liggen me gewoon:Y)
    In ieder geval veel succes ermee, hea(A)


    To live would be an awfully big adventure