• Mijn broer is zo vreselijk, me moeder is nu weg en me broer moest ff naar de winkel want het eten voor school zijn op en op school kan ik niks kopen (geen zin om uitteleggen waarom) maar me moeder had gezegt tegen hem dat hij dat moest doen want ik heb heel veel huiswerk en als ik een onvoldoende haal dan gaat me cijfer weer achteruit en ik sta net goed voor dat vak, en me broer die heeft nooit huiswerk en doet verder niks. nu wil hij geen eten meer halen en niet meer met de hond lopen wat hij ook nog moest doen -is even weg want heeft een enorne bloedneus- -is weer trug- ik kan niet met de hond lopen vanwege huiswerk dus nu zegt mijn vader dat ik met me hond moet lopen EN boodschappen moet doen.

    fuck hun.(cat)
    xx(flower)


    ailoveejoee.

    en dan maar zagen als je punten slecht zijn..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik vraag me eerlijk gezegd af wat je achter de pc doet als je zoveel huiswerk hebt + die klusjes. :X

    ps: titel aangepast, vanwege het taalgebruik. ^^


    Let the Night embrace you

    Zou ik ook zeggen :Y)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Rosario schreef:
    Ik vraag me eerlijk gezegd af wat je achter de pc doet als je zoveel huiswerk hebt + die klusjes. :X

    ps: titel aangepast, vanwege het taalgebruik. ^^

    ik moest het even kwijt.


    ailoveejoee.

    Je kan ze altijd nog proberen voor een keuze te zetten.

    "Wil je dat ik goede cijfers haal zodat ik iets kan bereiken met mijn leven, of wil je dat ik als kassa medewerkster bij de AH eindig? Want dan wil ik gerust zijn klusjes op blijven knappen".

    Al moet je oppassen 't niet té grof te zeggen omdat je anders een schop onder je kont kan verwachten. xD


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Acapella schreef:
    Je kan ze altijd nog proberen voor een keuze te zetten.

    "Wil je dat ik goede cijfers haal zodat ik iets kan bereiken met mijn leven, of wil je dat ik als kassa medewerkster bij de AH eindig? Want dan wil ik gerust zijn klusjes op blijven knappen".

    Al moet je oppassen 't niet té grof te zeggen omdat je anders een schop onder je kont kan verwachten. xD


    haha, jah goed idee.


    ailoveejoee.

    tjah, de mens is gemaakt voor lui heid.


    Some angels have no wings.

    Wees blij dat je een familie hebt en dat je naar school kunt, kinderen in de 3e wereld kunnen dat niet.
    BAM.(puh)

    Oeps....dat was mijn slechte kant.:$


    *insert philosophical cringe expression here*

    Caithlyn schreef:
    Wees blij dat je een familie hebt en dat je naar school kunt, kinderen in de 3e wereld kunnen dat niet.
    BAM.(puh)

    Oeps....dat was mijn slechte kant.:$


    jij gaat toch ook naar school of niet, ik moet, en wat heeft het ermee te maken.

    ik vind die kinderen wel zielig hoor.


    ailoveejoee.

    paulfrank schreef:
    (...)

    jij gaat toch ook naar school of niet, ik moet, en wat heeft het ermee te maken.

    ik vind die kinderen wel zielig hoor.

    Je had het erover dat je teveel huiswerk hebt en over je broer. Dan denk ik gelijk daaraan. Sorry dat het een beetje hard overkwam.:X

    [ bericht aangepast op 27 mei 2010 - 19:20 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik snap niet wat je dan hier doet, dan kun je toch beter bezig zijn met school in plaats van een topicje hierover te openen? Niet gemeen bedoelt trouwens. Gewoon door blijven werken en neem bijvoorbeeld morgen iets anders mee naar school dan brood.


    your eyes are like stars in the night.