• Help me is met wat goede idee'tjes op te doen voor vakantie. Ik ga mijn mama eens goed helpen want ze weet het zelf nog niet. We wilden misschien naar het Gardameer gaan, daar ben ik al eens geweest. Niet dat het erg is! (krul)
    Dus, vertel me eens waar jullie naartoe gaan en wat de do's en don'ts zijn!
    Niet te ver alsjeblieft. heeft een hekel aan vliegen(cat)


    your eyes are like stars in the night.

    Ik ga naar Oost-Duitsland en Praag, beide nog nooit geweest, dus ik heb echt geen idee wat je daar kan doen.


    I am an idiot, I move.

    Mijn ouders weten zelf nog niet waar we dit jaar naartoe gaan.
    Ibiza is super leuk!:] Ik ben er 2x geweest en zelf hou ik echt niet van vliegen en dit was nog net te doen xd
    maar dan moet je wel naar Santa Eulalia(in Ibiza) gaan tenzij je van feesten houd dan kan je beter in Ibiza stad enzo zijn xd


    T O K I O H O T E L < 3

    Ehm. Try Rome? (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    euhm ik ga naar Duitsland, en dan op Cruise naar Italië, Turkije, Griekenland & Kroatië en dan terug naar Italië. xD ben daar nog nooit geweest dus idk. Maar Duitsland wel hoor haha^^


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    KissxTell schreef:
    euhm ik ga naar Duitsland, en dan op Cruise naar Italië, Turkije, Griekenland & Kroatië en dan terug naar Italië. xD ben daar nog nooit geweest dus idk. Maar Duitsland wel hoor haha^^

    Die cruise zie ik wel zitten.:9~

    [ bericht aangepast op 27 mei 2010 - 18:48 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Ik vind een echte don't in Nederland blijven. Maar dat is echt gewoon mijn mening. Ik zou kijken naar een leuke kleine camping in Frankrijk aan het strand. Dat vind ik altijd leuke vakanties.


    it's so empty living behind these castle walls

    Do; GRAN CANARIA (hotel; Dorado Beach (A)), ben er in de meivakantie geweest, echt ge-wel-dig


    Het is een feit dat ik zonder ware moet leven.

    Washington schreef:
    Ik vind een echte don't in Nederland blijven. Maar dat is echt gewoon mijn mening. Ik zou kijken naar een leuke kleine camping in Frankrijk aan het strand. Dat vind ik altijd leuke vakanties.

    Mijn mama houdt niet van camperen >.>


    your eyes are like stars in the night.

    ik ga naar Griekenland voor een week, kan niet wachten.
    ik hoop dat ik veel tijd zal kunnen doorbrengen met vrienden


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Zuid-Frankrijk aan de zee bij nice ofzo is erg leuk..


    ailoveejoee.

    Tja, ik ben van kleins af aan al vooral in Nederland op vakantie geweest, waar hele mooie en leuke plekjes zijn als je even zoekt.

    Verder ben ik in Spanje en Frankrijk (Disney) en België geweest.

    België is ook erg mooi/leuk, en als je niet van kamperen houd kun je er ook huisjes/caravans huren.

    Ik ga zelf volgend jaar naar Nieuw Zeeland voor 2 maanden, maar als je niet van vliegen houd is dat niks van jou, want het is een reistijd van 48 uur! :P
    (En een ticket kost gemiddeld rond de €1600,-:S)

    [ bericht aangepast op 27 mei 2010 - 19:35 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ga met de boot naar Engeland, London ofzo!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Griekenland of spanje of zo, maar 4 uur vliegen!


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Ga naar Frankijk aan het strand zitten, en leer surfen van een leuke Franse surfleraar.:9~

    Hmm. Ga naar Barcelona, Madrid, Berlijn, Rome, ... Ik weet niet waar je van houdt. Je kan een stedentripje maken in Spanje (is erg leuk, zie je vanalles)
    Of als je meer van luie vakanties houdt, dan kan je altijd naar de kusten gaan. Misschien naar de kust van Portugal. Of nouja, dan moet je denk ik vliegen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ga naar de Côte D'Azur/St. Tropez in Frankrijk. ^^ Nog nooit geweest, maar het is er altijd wel mooi weer en een hele mooie omgeving. (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.