• Mijn broertje en vriendje gingen zo veel spekkies als mogelijk in hun mond proppen. En toen moesten ze heel hard lachen, maar dat ging niet helemaal goed. Haha XD


    Life is hard and then we die

    Haha, zal er wel heel grappig hebben uitgezien xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Omg, ik heb morgen een slaapfeestje, en mijn vriendin wou dat ook gaan doen!
    Maandag zei ze zo vanuit het niks; "We hebben ook marshmellows nodig, en dan gaan we plakkersmakkers doen!" xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    dat heb ik een keer geprobeerd met pepernoten. Das zo stom dat 't grappig is. ;p Maar pepernoten doen pijn in je mond o_o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Haha XD.
    Dan kan je moeilijk ademen joh
    (krul)

    hb ik ook eens gedaan probeer dan eens te kauwne o.0 luk niet.


    Some angels have no wings.

    Haha, dat deed ik laatst nog met een vriendin (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Highway schreef:
    Haha, dat deed ik laatst nog met een vriendin (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Boh, doet me denken aan Truth or Dare twee jaar geleden. Een vriendin en ik moesten 10 spekkies in onze monden stoppen, zonder te kauwen, en dan elkaar een kusje op de mond geven. Daarna meteen die spekkies uitgespuugd, maar die vriendin zat nog twee uur lang te kokhalzen.
    Trauma (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.