• Stel je voor:
    je zit je op school tijdens informatica te vervelen en je denkt 'ik ga gewoon effe men mail nakijken, een beetje op facebook zitten,...'

    je tikt het adres bovenaan in en dan komt er zo'n stomme webfilter op -_-

    Vroeger was dat er nooit en ineens kunnen we niet meer op facebook, twitter,...
    Perfecte timing vind ik wel, zo'n twee weken voor de examens. Maar ja, wat moet ik nu doen?

    Nog iemand die last heeft van die hatelijke filters?


    Real music is hidden behind the notes

    Nee, maar af en toe ga ik stiekem op msn, en dan sluit mijn leraar dat af vanaf zijn eigen computer XD


    Life is hard and then we die

    Bij ons is zowat alles geblokkeerd. Quizlet gelukkig niet _O_


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Highway schreef:
    Bij ons is zowat alles geblokkeerd. Quizlet gelukkig niet _O_


    haha, idd
    al een geluk kenne lereren q niet :p


    Real music is hidden behind the notes

    bij ons is er niks geblokkeerd, maar de leraren lopen wel constant rond te controleren, dus eigenlijk kan je niks doen

    Bij ons ook. Hyves is bij ons geblokkeerd. Haha maar wij gaan dan gewoon op www.hyves.gs enz en daar zijn nog veel meer van. je hebt ook zo'n site waar je via via toch op hyves kan enz maar die weet ik zo 1 2 3 niet meer voor je..


    when words fail, music speaks.

    Bij mij was dat al een paar jaar geleden op school zo. Gewoon alternatieven zoeken of wachten tot na schooltijd. :P


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Hebben wij ook en dan geen we op www.hyves.asia op hyves :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ja, maar ik kan erlangs xD


    Alis volat propriis

    haha hebbe wij ook xD

    [ bericht aangepast op 27 mei 2010 - 17:17 ]


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Haha, ze hebben mij bij op school zelfs een keer heel internet afgesloten. Hopelijk kan je je voorstellen wat 5 vijf klassen doen in protest. Het werd een chaos :K


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Heb ik op school gelukkig geen last van, maar ik zit niet vaak op de pc daar (krul)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Haha bij ons was dat eerst ook maar omdat dat nu niet meer gaat met mensen met eigen laptop enzo hebben we dat niet meer :3


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    bij ons is alles geblokkeerd waar ook maar iets in zit wat lijkt op het woord liedje of spel =.= en bijna elke site, zelfs sites die je nodig hebt voor vakken zijn geblokkeerd xD


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Ja tuurlijk. Bij ons is zelfs youtube geblokkeerd. Alleen als een leraar inlogd kunnen ze op youtube. o_x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Bij is altijd alles geblokkeerd maar dan moeten we gewoon de leraar vragen om het eraf te halen en dan kunnen we weer overal op.


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain