• Ik wil dus al heel lang, heel graag een katje, maar mijn ouders houden niet zo van katten + wij hebben vogels (parkieten en kanaries enzo) buiten. (cat)
    Nu heeft de poes van een vriendin van mij een nestje met 4 kittens (:9~) en ik wil er echt heel graag eentje hebben :') Ik heb al tegen haar gezegd dat ik het wel gewoon wil proberen door er eentje mee naar huis te nemen en zo lang mogelijk een beetje stiekem te doen, want ik heb zo'n vermoeden dat als mijn moeder zo'n kleine kitten ziet, ze toch wel een beetje smelt haha ;p
    En die vriendin vond het ook wel een goed idee :'D

    Máár.. áls ik het toch ga proberen, heb ik wel smoesjes nodig voor als m'n ouders er achter komen. Zoals "Ja Mieke moest een paar daagjes weg en ze vroeg of ik voor dit katje kon zorgen" en zulke dingen.

    Dus zijn er nog mensen hier die goed zijn in het verzinnen van smoesjes? :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik zou het niet achterhouden.

    Kijk ik mocht geen konijn meer na stamper. Maar na een jaar wou ik er toch graag weer eentje. En wat hebben ik en mijn zus gedaan. Gewoon eentje gaan halen. Mijn moeder was meteen verkocht, omwille het kleine konijntje. En mijn vader tjaa, die deed stoer en zei dat het beest buiten moest, maar ondertussen is hij toch wel weer bijgedraaid.

    Ja oke, dat kan ook nog :Y) En ach als ze er echt een oorlog om beginnen kan ik hem altijd terug brengen denk ik toch. :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ze zal het misschien wel accepteren, maar je kan ook rekenen op een flink boze moeder!

    Mijn kitten mocht ik als verrassing zelf uitzoeken, maar als ik het stiekem had gedaan had het huis op zijn kop gestaan, dat weet ik wel. :P

    Want lang kun je het toch niet verbergen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Misschien kan ik hem gewoon aan mijn moeder cadeau geven :'D
    Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken toch :Y)
    Nah da's flauw.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.