• Hallo,

    Het einde van mijn huidige story loopt bijna op zijn einde en ik wil dit graag vloeiend over laten lopen met het begin van een nieuw verhaal.

    Nu heb ik twee ideeën voor twee verschillende verhalen, maar ik kan niet kiezen welke ik liever wil schrijven omdat ze allebei nogal 'op me gegroeid zijn'.

    Nu wil ik jullie vragen, wat staat jullie, zo op zichzelf, als titel meer aan en waarom?

    - 10.000 days in the fire.
    - Wings for Gina

    (Ja, ik heb hier ook een quiz van staan, maar ik wil het toch navragen op het forum zodat ik jullie mening kan horen.)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    10.000 days in the fire.
    Dit omdat er een getal in zit, en omdat het me aan een oorlog doet denken. En oorlog spreekt me erg aan.


    Life is hard and then we die

    Ook, 10.000 days in the fire.


    "Let them eat cake!"

    10.000 days in fire. Daar ga ik al meteen bij bedenken waar het over kan gaan. Wings for Gina, klinkt niet echt.. leuk ofzo. ;x


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Wings for Gina, klinkt als een mooi en treurig verhaal.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mythical schreef:
    Ook, 10.000 days in the fire.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ok... het lijkt er op dat 10.000 days in the fire zo ver in beide peilingen voor staat.

    Misschien moet ik voor beiden maar een proloog maken en dan nog eens kijken welke wint. :Y)

    Al zitten jullie al redelijk in de buurt met de genres.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    ik kies voor 10.000 days in fire, klinkt spannender. bij wings for gina denk ik aan een roman, en als ik er daarvan nog 1 zou lezen word ik gek:P niets persoonlijks :Y)

    [ bericht aangepast op 26 mei 2010 - 21:59 ]

    PUKKELxDING schreef:
    10.000 days in the fire.
    Dit omdat er een getal in zit, en omdat het me aan een oorlog doet denken. En oorlog spreekt me erg aan.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wings for Gina, doet me denken aan een engel. :3
    Alleen om de titel zou ik het verhaal al lezen :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    10.000 days in the fire spreekt me meer aan. Maar ik zou de titel mooier vinden als het '10.000 days of fire' zou zijn 8D maar dat ligt aan mij:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Elphaba schreef:
    10.000 days in the fire spreekt me meer aan. Maar ik zou de titel mooier vinden als het '10.000 days of fire' zou zijn 8D maar dat ligt aan mij:Y)


    Dat kan, maar 10.000 days in the fire heeft te maken met een belangrijk deel van het verhaal. Als in de vorm van 10.000 dagen in een hellevuur leven.

    10.000 days of fire klinkt daar naar mijn mening minder mooi bij. Toch bedankt voor je mening. :)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    10.000 days of fire.
    Het klinkt op de een of andere manier fascinating.


    Alis volat propriis

    Eulogy schreef:
    (...)

    Dat kan, maar 10.000 days in the fire heeft te maken met een belangrijk deel van het verhaal. Als in de vorm van 10.000 dagen in een hellevuur leven.

    10.000 days of fire klinkt daar naar mijn mening minder mooi bij. Toch bedankt voor je mening. :)
    Ja, ik dacht eigenlijk al dat het een speciale betekenis had :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.