• Oke mensen ik heb soms pirodes dat ik ineens iets heel lekker vindt en heel veel eet.

    Deze keer. Lollys vooral cola lolly, ik kan ze bij de boekwinkel halen 15 cent en die kauwgum is niet te vreten maar echt lekker zijn ze gewoon.

    mijn lijst met de dingen die ik heb gehad:
    chocolade ( nog steeds )
    Sosijsebroodjes.
    kaasbroodje.
    patat. ( oke ik kan het nog gemakkelijk 3 keer per dag eten )
    potloden in de fik zetten ( raam open ze stinken .)

    maar om het nuttig te houden wie nog meer verslaving?


    Some angels have no wings.

    Als ik ongesteld ben heb ik vreetbuien, en precies op het moment dat ik aan het lijnen ben, word ik ongesteld. Pff.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik heb m'n buien :P


    Life is hard and then we die

    Als ik ongesteld ben heb ik vreetbuien, en precies op het moment dat ik aan het lijnen ben, word ik ongesteld. Pff.


    ik heb altijd als ik ongesteld ben, ben ik neteen kliko, dan heb ik gewoon 3 volle borden avond eten op en naar 3 min heb ik weer honger XD


    Some angels have no wings.

    Ik heb altijd wel zin iets te eten q_q Niet omdat ik honger heb, maar gewoon omdat ik er zin in heb.


    I live for the applause, you will die for it.

    Tè veel om op te noemen, echt waar!

    Krylya schreef:
    Als ik ongesteld ben heb ik vreetbuien, en precies op het moment dat ik aan het lijnen ben, word ik ongesteld. Pff.


    Het is een feit dat ik zonder ware moet leven.

    mijn halve klas was eerst verslaafd aan potloden slijpen. gingen ze puntenslijpsel sparen. Helemaal extra etuis kopen om het in te doen (ahhhh, basisschool was een mooie tijd xD)


    Alis volat propriis

    of van die lijnmbolletjes maken XD en steeds groter.


    Some angels have no wings.

    Eten in het algemeen _O_


    No growth of the heart is ever a waste

    Kaasbroodjes zijn te lekker!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Kaasbroodjes zijn te lekker!


    Tot dat mijn ma er over begon ik laat mijn borden boven staan dan zei ze: jah al je ze te lang laat staan danwordt ie groen en krijgt haartjes sinds dien hoef ik ze niet meer.,


    Some angels have no wings.

    twiddict schreef:
    mijn halve klas was eerst verslaafd aan potloden slijpen. gingen ze puntenslijpsel sparen. Helemaal extra etuis kopen om het in te doen (ahhhh, basisschool was een mooie tijd xD)

    hahhaha deden ze bij ons ook altijd x'd


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Zoiezo Eten.
    Mentos.
    Tom -gna-
    Kauwgom!


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Hiphopqueen schreef:
    (...)

    ik heb altijd als ik ongesteld ben, ben ik net een kliko, dan heb ik gewoon 3 volle borden avond eten op en naar 3 min heb ik weer honger XD


    Haha, ik wou hetzelfde zeggen.:P


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik ben verslaafd aan Tokio Hotel al 5 jaar lang. :9~