• Ik was mijn mobiel kwijt, dus mijn moeder er naar toe bellen, hoorde ik hem op mijn kamer af gaan. Lag 'ie onder mijn pyjama. xd. En waarschijnlijk had mijn moeder de huistelefoon nog aan staan waar door ik daar een voicemail van kreeg. Dus ik ging het voor de lol net afluisteren. Toen leek het echt op enge stemmen, enge fluisterende stemmen. Is dat normaal? ;s



    EDIT Titel verkeerd. Het moest Voicemail zijn. :'D

    [ bericht aangepast op 26 mei 2010 - 18:27 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Nee. x] Maar misschien is er gewoon iets fout gegaan met het inspreken van de voicemail?

    Juneau schreef:
    Nee. x] Maar misschien is er gewoon iets fout gegaan met het inspreken van de voicemail?


    Dat denk ik niet. Mijn moeder was toen bezig met afwassen etc.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Weird..

    Dat is best spooky.. Hmm..

    Ik help niet echt, denk ik..


    Fat chance.

    dat is echt vreemd...

    weet je zeker dat het je moeder was? of klonk het anders dan je moeders stem?

    misschien heeft iemand anders dat bij jou thuis gedaan

    LOL, dat is wel weird.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Was dat niet gewoon geruis?


    it's so empty living behind these castle walls

    Creepy :l

    Heb je titel btw aangepast ^^


    Let the Night embrace you

    Misschien vrienden van je die je op stang willen jagen ;p (en dit is best vuil, want net toen ik die zin las van die vuile stemmetjes, kwamen er ook vuile stemmetjes uit de tv door zo'n liedje op tmf, haha)


    Life begins at the end of your comfort zone

    Je moeder was bezig met afwassen? Dan was het dat misschien. Afwassen klinkt eng door de telefoon, ik heb er ervaring mee :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Was het niet gewoon een soort van ruis, die leek op stemmen? (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Creepy. Doet me denken aan iets wat ik heb meegemaakt :S


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik denk niet dat dat normaal is nee.Het klinkt eng.(krul)


    effort never betrays you

    ja ik had wel een keer op mn mobiel zo'n rare mannenstem als voicemail gekregen met een nummer die ik niet ken.. maar ik heb hem vaker geluisterd en het blijft wel gewoon hetzelfde.. het was ook na 1 uur 's nachts ingesproken ofzo... * dit heb ik ff gekopieerd van een andere topic waarbij ik gereageerd had.
    Maar een keer had mijn vader een verkeerd knopje ingedrukt ofzo en toen ging onze telefoon het geluid opnemen en je kon dus horen wat mijn vader deed, dus als je moeder aan het afwassen was ofzo kan het zijn dat dat raar klinkt ofwat..


    You are the dream. I am the dreamer.