• Mijn crush, kent mij dus niet eh. Ik heb 'm wel op MSN en Hyves enzo, mja. Ik heb hem één keer gesproken om een blaadje af te geven.

    Ik heb tegen één iemand gezegt dat ik een crush op hem heb. En nu heeft ze hem ook op MSN en hyves en heeft ze uh.. wel eens gepraat, ook in real. Van uh Hallo-hoi-weet je wel wie ik ben?-ja-wie dan?-Amy*
    Nou zegt mijn vriendin dat hij soms in de pauze steeds naar me keek. Maar dat geloof ik niet.. ik denk dat hij naar haar keek...
    Laatst was er weer pauze, en ik zat aan een tafel met vriendinnen, hij staat altijd op het 'podium' in het midden, recht voor ons. En ik zit ofc. soms naar hem te kijken 8D Maar nu keek hij steeds terug, dan kijk ik snel weg. Ik dacht, hm misschien toch een kans? Maar toen ik eindelijk wat durfde te zeggen op MSN, zei hij niks terug. Terwijl hij online was. Ik moest toen weg. Ik heb geen offline-bericht ofzo terug gekregen. Ik heb 'm ook wel eens een krabbel gestuurd, hij reageerde niet. Hij heeft me wel 1x gekrabbelt voor info over een metalfest.

    Hmpf. Heb ik eindelijk iemand gevonden die hot is -lol- van mijn eigen leeftijd (nja, 1 á 2 jaar jonger) en op mijn school. *sigh*


    I live for the applause, you will die for it.


    whaha idd wat een gedoe. Probeer anders alle moet bij elkaar te rapen en heb een keer aan te spreken. (:
    succes meid :"D


    Beautiful people, are people who smile.

    Eerst een praatje maken in RL, daarna later op MSN iets zeggen :]
    Veel succes anyways ^o^


    Alis volat propriis.

    ach.
    Ga ineens heel veel tegen hem praten. (krul)
    Dat doe ik ook altijd, maar dan wel via msn ofzo.
    haha.
    Maar ik ben mietje, ik doe het altijd vrijdag na school, dan ziet hij me heel het weekend niet en is het maandag al vergeten, haha.


    Smiling but close to tears.

    Up schreef:
    ach.
    Ga ineens heel veel tegen hem praten. (krul)
    Dat doe ik ook altijd, maar dan wel via msn ofzo.
    haha.
    Maar ik ben mietje, ik doe het altijd vrijdag na school, dan ziet hij me heel het weekend niet en is het maandag al vergeten, haha.


    hahah, dat doe ik ook.


    The way we live, is the way we die

    Ik ga wel met hem praten :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Of je vriendin heeft gezegt dat jij hem leuk vind en negeert hij je nu, omdat hij zich schaamt. :3


    All was well.

    jongens zijn soms zo stom =_=
    loop tegen m op en zeg sorry:D?
    oke niet? o.o


    It's never loud enough