• Haaay.
    Hier is deel 37 alweer (krul)

    x


    Tanya is de beste.

    MENSJES ;;

    ik heb de nieuwe vriend van charel ;;
    alien emo x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Hahaha, maar jij valt dan wel niet op meisjes denk ik x'D

    Nee, denk ik >< De meiden bij mij op school zijn allemaal huppels >< Dus weinig keus ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    xD vet:P
    WERELDOVERHEERSING VAN BISEKSUELEN xD

    JAAAAAAH!! *neemt herotische pose en neemt een vlag vast*


    death to the one at the end of the serenade.

    (...) Ik niet^^ Maar heb wel al met meisjes gekust x'D

    ik heb nog maar twee meisjes gezoend en dat was op dezelfde dag. En ik heb ook nog met allebei triozoen gedaan (weetje hoe fucking geil dat is^^ en ik heb dat nog nooit met jongens of jongen en meisje gedaan)
    enneuh, ja... mijn pa betrapte ons-_-" dat was iets minder, maar toen wist hij het wel meteen xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...) Ik niet^^ Maar heb wel al met meisjes gekust x'D

    ik heb nog maar twee meisjes gezoend en dat was op dezelfde dag. En ik heb ook nog met allebei triozoen gedaan (weetje hoe fucking geil dat is^^ en ik heb dat nog nooit met jongens of jongen en meisje gedaan)
    enneuh, ja... mijn pa betrapte ons-_-" dat was iets minder, maar toen wist hij het wel meteen xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)
    Nee, denk ik >< De meiden bij mij op school zijn allemaal huppels >< Dus weinig keus ><

    weten jullie die esther, die in mijn quizze ook wel eens plaatje van staan^^ zij is dus écht lekker en ook echt het eerste meisje dat ik écht leuk vond. Dat weet ze ook, maar zij is hetero en dan weet ik me wel aan te passen. nu is ze me bf en dat heb ik eigenlijk toch liever xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Mijn vriendje roept, de WC monster, tot zo


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    MENSJES ;;

    ik heb de nieuwe vriend van charel ;;
    alien emo x3

    Whaaa, ik wil hem zien <333


    Tanya is de beste.

    (...)
    ik heb nog maar twee meisjes gezoend en dat was op dezelfde dag. En ik heb ook nog met allebei triozoen gedaan (weetje hoe fucking geil dat is^^ en ik heb dat nog nooit met jongens of jongen en meisje gedaan)
    enneuh, ja... mijn pa betrapte ons-_-" dat was iets minder, maar toen wist hij het wel meteen xD
    Ik al met 3 meisjes maar toen was ik dronke en geil x'D Dus het kon mij toen niet veel schelen of het een jongen of een meisje was

    (...)
    weten jullie die esther, die in mijn quizze ook wel eens plaatje van staan^^ zij is dus écht lekker en ook echt het eerste meisje dat ik écht leuk vond. Dat weet ze ook, maar zij is hetero en dan weet ik me wel aan te passen. nu is ze me bf en dat heb ik eigenlijk toch liever xD


    gheghe.. x3


    We can only learn to love by loving.

    Mijn vriendje roept, de WC monster, tot zo

    Have fun :'D


    Tanya is de beste.

    (...)
    Whaaa, ik wil hem zien <333

    moe je w88 x3
    ga nu foto maak


    We can only learn to love by loving.

    (...)Ik al met 3 meisjes maar toen was ik dronke en geil x'D Dus het kon mij toen niet veel schelen of het een jongen of een meisje was

    Wha, zalig :'D


    Tanya is de beste.

    (...)Ik al met 3 meisjes maar toen was ik dronke en geil x'D Dus het kon mij toen niet veel schelen of het een jongen of een meisje was

    hoe oud ben jij eigenlijk?
    ik ben nogmaar een maand 14, dus veel ervaring heb ik nog nie xD en het is keilastig om hier meiden te scoren-_-"


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)
    moe je w88 x3
    ga nu foto maak
    Okaayy :')


    Tanya is de beste.