• Ik ben er namelijk echt een ramp in. Is er iemand die voor mij een stukje wil controleren? Ik heb namelijk morgen een mondeling, en ik wil het eigenlijk wel in een beetje fatsoenlijk Duits doen.

    Alvast bedankt.


    I am an idiot, I move.

    Uhm, hoeveelste jaar Duits is dit voor je? :') Want ik ben er wel goed in, maar heb het nog maar twee jaar. :'D

    Prodigy schreef:
    Uhm, hoeveelste jaar Duits is dit voor je? :') Want ik ben er wel goed in, maar heb het nog maar twee jaar. :'D


    Derde jaar. Het zinnen vormen lukt nog wel, alleen al die naamvallen... Die zijn bij mij echt hopeloos.


    I am an idiot, I move.

    Ik wil wel controleren hoor, alleen ik weet niet in hoeveelse jaar jij zit. Ik zit in 't derde jaar


    Beautiful people, are people who smile.

    Ik sta een onveldoende voor duits, dus vraag maar niet aan mij :Y)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Naamvallen vond ik het vréselijkst, ik heb examen in Duits gedaan. Je mag het wel sturen? Ik wil wel even kijken wat ik kan vinden. Iets is altijd nog beter dan niets, toch? :Y)

    Ik heb Duits laten vallen...:X
    Sorry, kan je er niet mee helpen:$


    A line is a dot that went for a walk.

    Stiekem vind ik de naamvallen juist best makkelijk. Ik leer nooit voor Duits en daarom sta ik er nu onvoldoende voor ;D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Anarchist schreef:
    (...)

    Derde jaar. Het zinnen vormen lukt nog wel, alleen al die naamvallen... Die zijn bij mij echt hopeloos.

    Hmm, nou, die naamvallen gingen altijd wel goed, maar heb het echt al héél lang niet meer nagekeken ofzo, dus aan mij ga je niets hebben. :'D

    Ik heb pas één jaar Duits dus denk niet dat ik je verder kan helpen, sorry! Ik had je graag willen hebben!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik wil het wel voor je bekijken (: je kunt het me sturen in een pb.. maar ik kan niet beloven dat het echt 100% perfect is


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik heb geen Duits op school.
    Dus het Duits dat ik kan is van, TV, muziek, reiswoordenboek en euh.. juist ja Tokio Hotel D:
    Dus ik vrees dat ik niet kan helpen, sorry.

    Anarchist schreef:
    (...)

    Derde jaar. Het zinnen vormen lukt nog wel, alleen al die naamvallen... Die zijn bij mij echt hopeloos.

    ik zit in derde jaar :3
    dus maybe kan ik je helpen :3
    maar ik denk dat ik er niet uitkom, snorry :3

    Ik wil het wel proberen, naamvallen gaan me wel makkelijk af. Maar ik heb mijn schema hier niet dus ik hoop dat ik het uit m'n hoofd weet...


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.