• wat als je ziek thuis bent?? betekent dat dat je de hele dag maar in je bed moet liggen?? ik ben dus namelijk ziek thuis en kzat net even op hyves en jongens uit mijn klas waren online en ze zagen dus dat ik online was en nu denkt de hele klas -inclusief mijn vriendinnen- dat ik nep ziek ben!! terwijl dat egt niet zo is!! dus mijn vraag is: als je ziek bent betekent dat dat je de hele dag maar in bed moet liggen??


    love is in the air... but i can't fly

    Ik ben bijna nooit ziek hehehe maar ligt eraan hoe erg ziek ik ben denk ik, anders word ik juist misselijk van achter de computer zitten :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    @ zaitsev

    en dat moet dan je mentor voorstellen!!!


    “In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby

    Ik zit ook altijd op de pc als ik ziek ben. Wat moet je anders de hele dag doen en anderen van mijn klas doen het ook.


    Take me to wonderland

    Gewoon negeren, de leraren kunnen toch altijd je ouders bellen om het te controleren?
    Dan maakt wat hun zegt helemaal niets uit.:Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ja bij mij denken ze dat dus ook weer gelijk heh :'). Maarja ik heb er dus schijt aan!


    I don't need words to feel those lips.

    Als ik ziek ben ga ik ook gewoon op de pc hoor :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.