• wat als je ziek thuis bent?? betekent dat dat je de hele dag maar in je bed moet liggen?? ik ben dus namelijk ziek thuis en kzat net even op hyves en jongens uit mijn klas waren online en ze zagen dus dat ik online was en nu denkt de hele klas -inclusief mijn vriendinnen- dat ik nep ziek ben!! terwijl dat egt niet zo is!! dus mijn vraag is: als je ziek bent betekent dat dat je de hele dag maar in bed moet liggen??


    love is in the air... but i can't fly

    ik doe dat niet. ik zit net als jouw soms op de computer als ik ziek ben en een beetje luieren.


    Love is in the air.

    nee klopt. Ik doe dat ook wel.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2010 - 16:05 ]


    You can run but not hide

    Frederieke13 schreef:
    ik doe dat niet. ik zit net als jouw soms op de computer als ik ziek ben en een beetje luieren.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik ga echt niet de hele dag in mijn bed liggen als ik ziek ben, dat hou ik niet uit.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Als ik ziek ben zit ik niet achter de computer,maar er moet ook veel gebeuren voordat ik ziek thuis ben,als ik een beetje ziek ben dan gaat dat wel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Echt niet. Gewoon lkkr op de comp op achter TV hangen hoor. Niks van die jongen aan trekken.


    When words fail music speaks

    ik zelf krijg bijna altijd hoofdpijn als ik achter de computer zit terwijl ik ziek ben, maar verder bijna iedereen die ik ken zit wel gewoon achter de computer als ze ziek zijn.


    Felix

    Nutteloos bericht, vandaar gewijzigd.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2010 - 19:35 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ehmmm... Nee..
    Als ik ziek ben en ik kom op de computer vinden mijn vrienden dat gewoon leuk.. Sociaal hea.. Van mij..


    Fat chance.

    Frederieke13 schreef:
    ik doe dat niet. ik zit net als jouw soms op de computer als ik ziek ben en een beetje luieren.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik lig de hele ochtend in bed en rond de middag ga ik maar tv kijken of achter de wii of zo.


    Destroy what destroys you.

    Nee,
    Ze gaan dat lullen omdat ze jaloers zijn en zelf thuis zouden willen zijn! D:
    Niet naar luisteren dus..

    Als ik ziek ben (wat ik dus eigenlijk nooit ben) ga ik altijd op msn.. Maar dat doet iedereen bij ons hoor.


    it's so empty living behind these castle walls

    Als ik ziek ben ga ik altijd lekker Quizletten, niemand van mijn klas die daar op zit dus kunnen ze nooit zeggen dat ik nepziek ben.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dat is echt klote. Ook het gevoel van onmacht. Vorig jaar geloofde mijn mentor het niet en zag mijn vijf dagen durende griep als een excuus om onder mijn betoog uit te komen. Je wou niet weten hoe nijdig ik was & ik liet dat merken ook.


    No growth of the heart is ever a waste