• Ik heb echt een vet probleem. Ik heb Hi Prepaid, en ik ging even kijken wat mijn beltegoed was. Daaronder stond zo'n ding over "Hi Eindeloos Online", 9,95 euro per maand, en dan stond er zo'n nummertje achter wat je kon intikken, dus ik dacht, dan krijg je meer info, dat wou ik wel. Dus ik tik dat in, wat denk je?! "Gefeliciteerd! U bent aangemeld bij Hi Eindeloos Online!". Even later krijg ik een SMS: "Je bent aangemeld voor de Eindeloos online bundel! Vanaf vandaag ben je nog voordeliger uit met Hi PrePay."
    O____o" Dus ik zit aan een bundel vast. Pap en mam zijn op vakantie, maar als die terug komen (vanavond), ik zweer het, ze ontploffen! Ik heb ook helemaal geen berichtje hoe je kan afmelden, en op internet kan ik het ook niet vinden T_T
    Hele kleine kans dat iemand hier hetzelfde heeft, maar het valt nog te proberen.. Weet iemand hoe je afmeld? ._.


    Alis volat propriis.

    oke, das kut :3
    uhm.. ik weet het niet :3
    en stiekem moet ik wel lachen :x -stopt meteen met lachen, want dat is een beetje gemeen- (A)

    in ieder geval, succes met ervanaf komen! :3

    bel naar hi? ik weet het ook niet.
    dat zuigt wel heel erg 0.0


    Big girls cry when their hearts are breaking

    crunch schreef:
    bel naar hi? ik weet het ook niet.
    dat zuigt wel heel erg 0.0

    Inderdaad o_O Mijn tante heeft net meegeholpen met zoeken, wat denk je wat die f*cking Hi me heeft geflikt o.0 "Afmelden

    Het stopzetten van je Hi Eindeloos Online maandabonnement regel je zelf via Mijn Hi, bij Mijn abonnement. Klik op Bekijk voordeelbundels en zet een vinkje bij Beëindiging Hi Eindeloos Online. Het data-abonnement wordt na het einde van de lopende maand plus de eerste volle maand gestopt."
    Lekker, 20,- euro gaan moeten betalen voor iets wat ik helemaal niet wíl O___X


    Alis volat propriis.

    Skeleton schreef:
    (...)
    Inderdaad o_O Mijn tante heeft net meegeholpen met zoeken, wat denk je wat die f*cking Hi me heeft geflikt o.0 "Afmelden

    Het stopzetten van je Hi Eindeloos Online maandabonnement regel je zelf via Mijn Hi, bij Mijn abonnement. Klik op Bekijk voordeelbundels en zet een vinkje bij Beëindiging Hi Eindeloos Online. Het data-abonnement wordt na het einde van de lopende maand plus de eerste volle maand gestopt."
    Lekker, 20,- euro gaan moeten betalen voor iets wat ik helemaal niet wíl O___X

    bekijk het voordeel,
    je kan de maand op internet :3
    "zonder dat het duuur is"

    Duo schreef:
    (...)
    bekijk het voordeel,
    je kan de maand op internet :3
    "zonder dat het duuur is"

    Er is geen voordeel x] Ik kan thuis onbeperkt gratis online, en ik heb geen flauw idee waarvoor ik iets op mijn mobiel zou moeten opzoeken, dat heb ik echt nergens voor nodig. Anyways, ik vraag morgen wel aan pap of 'ie de klantenservice belt want dit vind ik echt een harde naaistreek D;


    Alis volat propriis.

    *neemt bijl*
    Moet ik ze een lesje leren?

    Ik weet echt niet wat je kan doen. Is er nergens een winkel in de buurt? GSM-winkel en van die sh*t?


    All this dampness is damp.

    Uhm bel er naaar.

    Noujah deze fout kan je niet meer maken in iedergeval.


    Some angels have no wings.