• heeeelup chickies :9~
    listen
    ik wil een verhaal gaan schrijven, maar ik weet niet zo goed over wie of met wie of wat dan ook. dus ik heb jullie eventjes nodig,
    kies uit;

    * Bill Kaulitz
    * Tom kaulitz
    * Georg Listing
    * Gustav Schäfer


    ik heb al wel een ideetje, maar ik ben er nog niet helemaal uit. of nouja eigenlijk twee ideetjes
    toen ze hem weer zag, zijn perfecte blik. wist ze het weer, die tijd. die zomer, samen aan zee. toen ze daar waren leek alles zo gemakkelijk, ze was verliefd. maar nu ze hem drie zomers erna weer op het zelfde strand tegen komt, lijkt hij veranderd te zijn.
    ~het word niet standaard zoals het klinkt~

    of
    ze sloot de deur achter zich en keek de klas in, 'en wie mag jij zijn?' vroeg de lerares die voor de klas stond. '-nog geen naam-' vertelde ze en bleef de klas in kijken, 'waar kan ik gaan zitten?' vroeg ze toen ze de lerares zag knikken. de lerares grijnste en keek de klas in, 'ga naast de jongen zitten die je het leukste lijkt' zei de lerares en draaide zich om naar het bord. veel jongens keken naar haar kant, knipoogte, grijnste en probeerde zo met hun charmes haar naar zich toe te lokken. ze slikte en keek de klas rond, iedereen keek haar aan. op één jongen na, hij richtte zijn hoofd strak naar voren en keek niet op. zijn gezicht kon ze niet zien, toch was ze nieuwsgierig naar hem. op dat moment werd ze bij iemand op schoot getrokken, 'kom maar bij mij hoor schatje' zei de jongen en grijnste. ze duwde zijn armen weg en stond op, iedereen begon hard te lachen. de jongen keek om, en meteen voelde ze zich tot hem aangetrokken.


    duuuus, wil je me helpen? :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben geen Tokio Hotel fan, dus ik ga ook geen mening geven over wie het verhaal moet gaan.
    Ik moet wel zeggen dat ik de tweede verhaallijn het leukst vind. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    2e, zeker weten!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Cloudburst schreef:
    Ik ben geen Tokio Hotel fan, dus ik ga ook geen mening geven over wie het verhaal moet gaan.
    Ik moet wel zeggen dat ik de tweede verhaallijn het leukst vind. (:


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    tweede en je moet Gustav doen :Y)
    of Georg!

    Tweede verhaal ;p
    & geen idee over wie ;p not into Tokio Hotel ..


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    Tom kaulitz.
    2e verhaal. ;3
    Ik vind het moeilijk te kiezen eigenlijk, want verhaal 1 klinkt ook leuk.
    Maar twee is wat uitgebreider. ;3


    Sometimes it's best not to care.