• alergisch voor de zon :'o
    vroeger had ik dat niet & ik kwam vandaag buiten 'ik had me ingesmeerd' en vanaf ik in de zon kwam kreeg ik opeens overal rode uitslag & als ik dan ergens binnen ging was die zo lichtjes weg aan het gaan, & toen ik daarna terug buitenging, kwam die weer helemaal terug. het is echt vet lastig en het jeukt ook heel de tijd. weet iemand wat ik eraan kan doen? een zalf ofzoiets ? je zou me echt heel erg verder helpen, want ik heb geen zin om in de zomer een hele tijd met bescherming rond te lopen tegen de alergie x


    There's nothing like us.

    Dokter?


    Life is hard and then we die

    Héeee, dat heb ik ook! En ik zit nu ook te krabben, haha.
    Ik heb het op mijn arm-holtes en soms ook knie-holtes. Je hebt er een zalfje voor, bij de apotheek. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rifles schreef:
    Héeee, dat heb ik ook! En ik zit nu ook te krabben, haha.
    Ik heb het op mijn arm-holtes en soms ook knie-holtes. Je hebt er een zalfje voor, bij de apotheek. (:


    ik heb het vooral in mijn nek zo by mijn decolté & dan ga ik overmorgen eens langs bij de apotheek [:


    There's nothing like us.

    Dat heb ik altijd op m'n armen en benen. Nivea helpt meestal wel goed. Maar je zal hier niet de hele zomer last van hebben, hoogstens een aantal weken.:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik had dat 2 jaar geleden, maar nu heb ik er nooit meer last van ;o

    Inderdaad even naar de apotheker gaan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik had dat een paar dagen terug op me knieën..geen idee wat je ertegen kan doen.


    -

    Had ik vroeger altijd. :')

    Met de jaren is het verdwenen, zeg maar. Al heb ik wel blijvende bultjes op mijn armen gekregen. =/

    Eens een keertje langs de dokter gaan of naar de winkel om een zalfje zal goed helpen. :Y)

    Mijn broertje van 4 heeft het ook echt overal op ze gezicht op ze armen enzo maar je moet gewoon een keertje naar de doktergaan die weet wel raad:)


    Als ik val sta ik op als ik sta val ik op

    je hebt daar piletjes voor. Mijn zusje heeft dat ook.


    When words fail music speaks