• Dat zit ik nu te kijken. Opstelling:
    - Presentator.
    En voor hem,
    naast elkaar opgesteld;
    - Geert Wilders
    - Job Cohen
    - Jan Peter Balkenende
    - Mark Rutte
    En jeetje, wat zijn die gasten kleuters zeg! Steeds door elkaar heen praten. Ze kunnen het niet uitstaan als iemand hun partij belachelijk maakt. Echt zeg, hallo, ik weet dat het om het land gaat, maar een beetje respect, is dat teveel gevraagd?


    Life is hard and then we die

    Geert Wilders... :/

    [ bericht aangepast op 23 mei 2010 - 20:45 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Fuck Geert ik heb iets Wilders. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Geert Wilders moet oprotten jongehh.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ja,dat is zo. Dat is bij alle debatten zo. In België ook spreken die allemaal door elkaar en maken ze de ene partij belachelijk zodat ze meer stemmen hebben ofzo. Best wel kinderachtig.

    BIj een debat moet je toch gaan staan, als je wat wilt zeggen :/


    SLOAN.

    As usual ;p


    "I shut my eyes in order to see.'

    Madagaskarth schreef:
    BIj een debat moet je toch gaan staan, als je wat wilt zeggen :/

    Niet altijd,denk ik.

    Madagaskarth schreef:
    BIj een debat moet je toch gaan staan, als je wat wilt zeggen :/
    Dat is een traditioneel debat, in de kamer zelf. Dit is een man op man debat.


    Life is hard and then we die

    Rita verdonk, want zij vind mijn haar mooi (krul).


    Hahah nee, ik kies helemaal niemand. En respect? Wat is dat in de politiek? Die lui praten alleen met moeilijke woorden en zijn na vijf minuten de draag al kwijt van waar ze het nou eigenlijk over hadden. De meeste van die politicie horen daar niet eens, maar daar moet ik niets over zeggen, want ik verander er natuurlijk niets aan. Maarja al zij dat leuk vinden mogen ze van mij lekker aanmodderen (krul), of Nederland er nu écht beter van word..? Ghehe :3


    Wie du mir, so ich dir.

    Omdat ík allochtoon ben ga ik natuurlijk voor Geert Wilders! -grapje natuurlijk-


    your eyes are like stars in the night.

    Springbreak schreef:
    Fuck Geert ik heb iets Wilders. (krul)

    hahah -plat-